Volgers

vrijdag 6 september 2013

Nogmaals dansende dames

Hallo Bloggers ,
Nu eens geen kaartje maar een a viertje , hier heb ik zomaar wat gespeeld eerst met twee kleuren acrylverf groen en blauw daar met een roller over gegaan dat gaf een mooi resultaat dat ik dacht hier moet ik wat mee,zo gezegd zo gedaan .Op de achtergrond ben ik met een rode verf en een template gegaan daar ook weer wat op gestempeld en de danseresjes in het midden in een kring gestempeld
Die weer gekleurd met de stempel stiften.
Alles bij elkaar een mooi schilderrij  ik ben er trots op.

Ik hoop dat jullie dit ook kunnen waarderen .
Ik wens jullie een fijn weekend .
Liefs Rianne

7 opmerkingen:

  1. Je zou het niet zeggen dat het zo'n groot formaat
    is, maar door al die mooie kleuren en dansertjes
    is het een prachtig geheel geworden ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Het lijkt wel een balletuitvoering in de natuur.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel erg geslaagde kaart ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi Rianne, top gedaan weer, mooie kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    Oooh leuk je hebt je profielfoto veranderd, helemaal anders..en je A4 tje ziet er prachtig uit, mooi met de danseresjes..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi "los" werk! Een goede indeling! En die danseres blijft mooi... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne