Volgers

vrijdag 27 september 2013

Herenkaart

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer , allereerst wil ik iedereen bedanken die mij berichtjes en kaartjes hebben gestuurd. Wat een steun kreeg ik van jullie dat doet me echt goed. Het gaat echt al watbeter met me . De liezen willen nog niet zo ,maar vanmorgen heb ik al wat gelopen en de zin komt ook weer terug.
Ik moet nog wel rustig aan doen .

Nu dit kaartje dat heb ik natuurlijk al eerder gemaakt het is met. dylusion en daar wat stempels op .
De randjes heb ik gedistressd en op een zwarte onderkaart geplakt .
Ik wens jullie een fijn weekend en veel lieve groetjes .
Rianne

13 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het weer wat beter met je gaat Rianne, echt schrikken hoor. Ik vind je kaart prachtig, supermooi en zie dat je een nieuwe profielfoto hebt, ik vind hem heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Rianne,
    goed van je om toch weer aan de knutsel te gaan. geeft afleiding en je kaart is heel mooi. Ik vind de zwarte achtergrond supermooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi rianne
    Fijn om te lezen dathet de goede kant met je opgaat en je kaart ziet er weer bijzonder mooi uit
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een hele mooie kaart maar het mooiste is wel dat je weer terug bent en dat het de goede kant met je opgaat. Als het even meezit ben je weer zo aan de knutsel.
    xxxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ik dacht dat je al weer aan de knutsel was geweest.... Maar deze had je al. Mooie kaart gemaakt, enne rustig an he, goed herstellen hoor. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Fijn om te horen dat het al weer wat beter met je gaat, gewoon rustig aan doen, dan komt het wel weer, leuke herenkaart heb je gemaakt..
    Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo Rianne, fijn dat je weer terug bent, maar doe maar rustig aan hoor...des te eerder ben je weer de oude....je herenkaartje is weer heel leuk...altijd makkelijk als je wat op voorraad hebt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi rianne, door drukte op mijn werk ben ik niet zoveel in blogland geweest. Fijn om te horen dat het beter met je gaat. Positief blijven denken, daar knap je het snelst van op! Fijn weekend, liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mannenkaarten zijn altijd moeilijk vind !k, maar jij bent er goed in geslaagd hoor ! blij dat je wat beter bent !
    nog een fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi en veel beterschap

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Rianne leuk dat je weer terug bent zo te lezen gaat het weer een wat beter erg fijn voor je!! Je kaartje is weer erg mooi.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goh, Rianne wat een heftige berichten lees ik hier bij jou....en zo fijn om te lezen dat het langzamerhand de goede kant allemaal weer op gaat! Wat een schrik en spanning zal dit gegeven hebben! Pas maar goed op jezelf en rustig aan. Wij blijven er wel en wachten wel op je. Je mannenkaart ziet er heel stoer en mooi uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed om te lezen dat er wat vooruitgang zit in je herstel Rianne. Neem de tijd, gezondheid gaat tenslotte voor alles...

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne