Volgers

dinsdag 1 oktober 2013

heel eenvoudig en calender


Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer , het gaat heel goed met mij ben gisteren naar de Cardioloog geweest en die verklaarde me weer gezond in zoverre nu nog revalidatie en daar begin ik vrijdag aan ,ik heb er zin in .
Ook heb ik zelf al een paar dagen gewandeld van ongeveer een half uur en dat ging goed. Ben weer helemaal blij.

Nu mijn kaartje, is een eenvoudig kaartje maar ik moest toch iets doen met mijn tijd ,ik heb er gelijk maar een opkikkertje van gemaakt die heb je nooit genoeg.

Ook wil ik jullie weer een pagina van de kalender laten zien ,En hoop dat jullie een ietsie pietsie mooi of leuk vinden.

Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.
Rianne

16 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Wat super dat het zo goed met je gaat en al weer lekker aan de wandel, je beterschapskaartje is een schatje en je kalenderblad is mooi herfstig..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goed teken dat we weer wat van jou zien. Wat zijn de bloementjes fijntjes zeg, schitterend. en je bladzijde van de kalender is echt een herfst geheel met die mooie kleuren. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg!! Die kalender wordt vast prachtig!
    Gelukkig dat de cardioloog je zulk positief nieuws kon geven! Daar worden we in Blogland natuurlijk allemaal blij van.
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijk opkikkerkaartje, en als het nog even zo blijft als vandaag kan je wandelparcours uitgebreid en zul je november boven dit kalenderblad moeten zetten :-) Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om te lezen dat je alweer zo goed vooruit gaat.
    Je creativiteit heeft er ieder geval niet onder geleden. Leuke dingen heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je Rianne, hoe fijn is dat. Echt super. Ik vind je kalenderbladzijde ook helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed bericht Rian; helemaal goed!! Nu rustig aan weer op gang komen. Je kaartje is weer erg leuk en oktober heb je heel mooi weergegeven in die herfstkleuren. Super!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Rianne, een goed bericht krijgen, is ook al een stukje genezing de goede kant op, je zal zien na een poosje weet je en voel je er niets meer van, je kalender ziet er prachtig uit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat...
    Je kaartje is weer erg leuk en de kalender is super mooi.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je hebt weer een mooie creatie gemaakt
    en fijn te lezen dat het goed met je gaat

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rianne, wat fijn dat het weer beter met je gaat! Je kaartje is prachtig met die mooie bloemetjes en de oktobermaand is heel mooi in deze herfstkleuren! Succes met revalideren!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje Rianne! En zo fijn om te lezen dat de cardioloog je weer genezen heeft verklaard! Nu nog de tijd nemen om te revalideren....daar wordt je ook weer sterker van! Je kalender past geweldig mooi in het tijdspad van de herfst!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie creaties heb je gemaakt. Het kaartje is lekker fleurig, en de kalender vind ik ietsie pietsie wel erg mooi.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een super mooie kaart en kalender. Fijn dat alles goed was bij de cardiolooog, succes met revalideren
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn te lezen dat weer zo snel opgeknapt bent Rianne, maar niets overhaasten hoor...het is niet niks geweest ..
    Je kaartje is een toppertje...prachtige kleurtjes...
    En de kalender is ook geweldig...heel leuk projectje om er zo 12 van te maken....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een mooie pagina en blij dat je weer vooruit gaat! Succes met oefenen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne