Volgers

zondag 20 oktober 2013

schrijven

Hallo Bloggers,

Hier ben ik dan eindelijk weer ,dit was best lang maar dit keer kon ik er niets aandoen, we hadden een schilder in huis en die ging schuren dus moest alles onder gedekt worden en dat was maar goed ook wat een vuiligheid . maar we zijn er weer dooreen nu nog aflakken en het is weer netjes.
dit kaartje had ik van de week gemaakt met dylusions als achtergrond en daarop wat stempels geplaatst voor een schrijver . De tekst stempel is van mijn vriendin daar iets op aangepast en omdat het een journey is dacht ik aan een schrijver .De stempels zijn van stamping back ,het tekst stukje is uit een oud boekje .
Ik hoop dat jullie hem weer mooi vinden . Ook hoop ik dat ik weer gauw terug kom om weer een kaartje te laten zien . Een fijne avond en voor degene die morgen weer moeten werken veel werkplezier.
Groetjes Rianne

15 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt weer Rianne, mooie kleuren ook. Gelukkig hebben jullie de rotzooi weer achter de rug, nu nog het laklaagje en het huis ziet er weer als nieuw uit, heerlijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is je kaart Rianne, de kleuren zijn super, net zo mooi als straks je huisje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je schrijver stempels komen prachtig uit op de mooie ondergrond Rianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart weer Rianne, wat een mooie kleurtjes op de achtergrond en die stempes zijn ook super!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart geworden Rianne! Vind je achtergrond ook erg mooi van kleuren. Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Heel mooi gedaan,leuke stempels gebruikt, het stukje tekst is ook mooi,ben jij blij dat het schuren gedaan is..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje en super kleuren zijn het.
    groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Rianne en je zult wel blij zijn dat het schilderwerk weer gedaan is.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke en originele kaart Rianne, prachtig. Fijn dat het schuurwerk al achter de rug is, het aflakken is een stuk minder vervuilend in huis. Succes!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi rianne
    een erg mooie kaart heb je weer gemaakt en ach de schilder in huis je moet maar denken overal komt er wel weer een einde aan:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart en succes met de schilder.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, ja. Vervelend als je in je eigen huis je eigen dingen niet kunt doen. Je kaartje is weer een toppertje geworden. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart laat je weer zien, heel mooi,
    en hopelijk wordt je huis ook steeds mooier nu met de schilder
    op bezoek ☺

    Groetjesss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi dat zwart -wit tegen die vrolijke achtergrond! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne