Volgers

maandag 14 oktober 2013

libelle

Hallo Bloggers,

Ik ben voor mij doen vroeg maar ik had gerust en dacht ik kan net zo goed een kaartje erop zetten ,dus vandaar. Nou zullen jullie zeggen rusten waarom maar ik was naar de therapie geweest en dat was nogal vermoeiend.

Nu mijn kaartje dit is een van de nieuwe stempels is hij niet mooi . Je kunt hem overal voor gebruiken
de blaadjes heb ik met rusty hinge van distress  gestempeld .
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden .
groetjes Rianne

17 opmerkingen:

  1. je kaartje is prachtig, schitterende stempels .en de kleuren combinatie is perfect.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Mooie kaart heb je gemaakt, leuke stempel(s) mooie kleuren, goed om te rusten na de therapie..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is weer prachtig Rianne, heel mooi en goed dat je je rust neemt na de therapie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi en geslaagd !t oppie
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart en wat heb je weer mooie nieuwe stempels gekocht. Weer een hele mooie combinatie!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die therapie kan er qua vermoeidheid inhakken. Maar als je je rust neemt, komt het weer goed. En als je dan vroeg bent en je plaatst zo'n mooi kaartje !!!!! Klasse meis.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi Rianne, ik vind de libelles ook zo gaaf! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Rianne, prachtig gestempeld .. een schitterend geheel...
    En neem je rust op tijd hoor....goed naar je lichaam luisteren, dan komt het allemaal weer goed....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaart, stempels ook zo mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele mooie stempels en kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi rianne
    je kaart is prachtig en zeker door dat mooie blad wat er uit springt!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind hem in een woord SUPER Rianne.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie stempel vormt een mooie kaart, heel mooi hoe je die stempel gecombineerd hebt met die bladeren stempel, super gewoon!!

    Groetjes
    >maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik denk dat je meer dan 1 stempel hebt gebruikt Rianne? De stempelcollage is erg mooi en super zoals het gekleurde blad zo mooi opvalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Soms lukt het niet altijd om regelmatig te bloggen Rianne want ik blijk hier ook het één en ander aan mooie dingen gemist te hebben! Prachtige kaarten maar dat dienblad wint het dit keer grandioos! Wat heb je dat mooi gedaan! Fijn dat het met jouw ook de goede kant weer opgaat, ook wel een spannende tijd geweest natuurlijk.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie collage van mooie stempels! De kleuren en indeling zijn gaaf! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne