Volgers

zondag 27 oktober 2013

Art

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer ,wat een leuke berichten kregen we op onze kaartjes daarvoor dank ook namens de vriendinnen. Maar nu weer iets heel anders ,dit zijn de nieuwe stempels waar ik jullie van vertelde die ik mezelf cadeau gedaan heb ,wat werken ze heerlijk en ik denk dat jullie deze best nog weleens voorbij zien komen.De achtergrond is weer ecoline met zout had ik nog over hoor . De stempels zijn van Art Journey behalve de veer die is van stamping back en niet van mezelf, eerlijk is eerlijk..
Ik hoop dat jullie een goed weekend hebben gehad . Hier hebben we uitgerust van de vermoeienissen van de afgelopen week nog een paar deuren aflakken en alles is weer netjes. heerlijk.
Ook hoop ik dat jullie dit kaartje kunnen waarderen  en wens ik jullie een fijne werkweek.
Lieve Groetjes Rianne

8 opmerkingen:

  1. Hallo Rianne,
    Wat een prachtige kaarten heb je al gepost! Ik ben eens aan het rondneuzen geweest en het zijn schitterende creaties. De mannenkaart vind ik super! Dus gewoon lekker verder doen zo!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Rianne, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Deze is ook weer prachtig, leuke stempels zijn het, mooie tekst en de veren passen er prima bij, weer heel mooi gedaan..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je weer artistiek bezig geweest Rianne. Schitterend.
    Ook sterk, dat ik met dezerlfde vraag als jij aan Gerjanne bezig ben geweest. Maar ik weet wel vaker niet veel.
    Succes met je mooie kaart. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    wat een prachtige stempels! En de ecoline met zout geeft een geweldig mooi effect.
    Je vraag over mijn nam onder het blogbericht...heel erg , maar ik weet niet meer waar ik het vandaan heb. Ik heb op internet gezocht naar een site met handwriting, dan kun je een handschrift downloaden dat je mooi vindt, je eigen naam typen en dan opslaan op je computer. Ik heb hem in mijn afbeeldingen opgeslagen en 1 druk op de knop elke keer en hij staat eronder. Als ik de site vind, dan zal ik het je vertellen.

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig mooi kaartje heb je weer gemaakt. Toppie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhh Rianne, ik heb ook al een paar keer verlekkerd naar deze stempels gekeken bij Art Journey.... en ik dacht; ik ga ze misschien wel een keer winnen bij de challenge. Maar ik vind ze ook super en heel leuk dat jij ze al hebt gekocht!! Mooi kaartje heb je ermee gemaakt!
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vind je kaarten altijd zo bijzonder omdat ze kleurrijk zijn en weet dat je altijd met inkt/verf en van alles en nog wat zulke prachtige kaarten maakt
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne