Volgers

vrijdag 11 oktober 2013

simpel

Hallo Bloggers,

Vandaag weer heerlijk gefreubeld met de vriendinnen nou een ervan de ander was een weekend uitgevlogen.
Ik had mezelf stempels cadeau gedaan, ik vond wel dat ik dat verdiend had en daar ben ik vanmiddag mee bezig geweest . Ik moest daar allemaal foam opplakken en dat is een heel werk en niet zomaar gedaan .
Dus nog geen kaart van de nieuwe stempels want deze had ik nog in de voorraad gelukkig.
Het is niets bijzonder maar toch door veel mensen geliefd ,hij is eenvoudig te maken en dat is ook wel weer eens makkelijk.
Nu wens ik jullie allemaal een fijn weekend of een fijne vakantie voor degene die dat hebben.
lieve groetjes Rianne

19 opmerkingen:

  1. Laat het dan een simpel kaartje zijn, maar ik vind hem echt super leuk. Heel mooie gestempeld...in mooie frisse kleurtjes...

    groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker fris kaartje, even iets anders dan herfst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Je kaartje ziet er schattig uit, mooie kleurtjes en leuk de pareldruppels..fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en vrolijk kaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het geen "simpel" maar wel een MOOI kaartje Rianne en dat met "Geluk & Zo".
    Fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is je kaartje weer Rianne, de tekst is ook mooi.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor, af en toe moet je jezelf gewoon even verwennen! Heel mooi kaartje is het geworden.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor. Ben benieuwd wat je gekocht hebt. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekkere frisse kaart en ik vind je bloemetjes in verschillende kleuren heel erg mooi gedaan! Fijn weekend!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje er van gemaakt ... en zo simpel vind ik het niet, hoor
    Fijn weekend, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje Rianne .
    Heb ook even bij je andere creatie's gekeken en ze zijn stuk voor stuk even mooi.
    Hoop dat het nu al wat beter met je gaat ,want las net dat je nogal wat achter de kiezen hebt.
    Heel veel sterkte.
    Hoop van af nu ook weer wat regelmatiger langs te komen.en een reactie achter te laten.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een lieve vrolijke kaart Rianne! Goed weekend gewenst, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een heel leuk kaartje maar volgens mij
    niet echt simpel hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi hoor, je simpele kaart, 't moet niet altijd ingewikkeld zijn om mooi te zijn , in tegendeel heel simpel kan heel mooi zijn, zoals deze kaart!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kaartje. Lekker eenvoudig, en door de kleurtjes toch ook lekker vrolijk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk zo´n vrolijke bloemenkaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne