Volgers

zondag 6 oktober 2013

bloemenkaart

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer, Nu ik heb mijn eerste fietsronde gehad en die was uitstekend de therapeut was er gewoon blij om. Nu mag ik morgen officieel beginnen en ik heb er weer zin in .
Vandaag alweer een wandeling gemaakt van een uur en dat ging me ook weer goed af, dus we gaan vooruit en nog even en we hebben nergens erg meer in.

Nu mijn kaartje ,de achtergrond is van ecoline daar bovenop een achtergrond stempel en daar bovenop een bloemen stempel bewerkt met zwart  E B poeder toen verhit met de tool  daar op weer met stift gekleurd omdat ik het anders te saai vond het was te zwart.
ik hoop dat jullie hem weer kunnen waarderen
Lieve groetjes Rianne

 

12 opmerkingen:

  1. A very beautiful card, Rianne.

    Have a wonderful new week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaart weer Rianne...prachtig gestempeld
    en fijn dat het allemaal zo goed vooruitgaat met je...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Rianne,
    wat een prachtige kaart weer! De kleuren zijn zo mooi! En wat fijn dat het weer een stuk beter gaat!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Wat fijn voor je, dat alles zo goed gaat en dat je herstel voorspoedig gaat, je kaartje is weer leuk, mooie bloemen, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het zo goed gaat!! Je kaartje is ook prachtig en de tekst heel mooi!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart Zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig om te lezen dat het zo goed gaat Rianne, houden zo! Je kaartje is weer erg leuk! Je vorige mannenkaart heb ik even gemist maar deze is ook het bekijken wel waard! Leuke kaarten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi rianne
    fijn om te lezen dat alles de goede kant op gaat!! en je kaart vind ik weer heel bijzonder!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne, wat heerlijk dat het de goede kant met je opgaat! Je laat ons hier weer een schitterende kaart zien, fijn dat je zo lekker bezig bent.
    Groetjes en een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Rianne, ook je herenkaart uit je vorige post vind ik prachtig!!
    Leuk te horen dat je gezondheid erop vooruit gaat!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rianne

    Ik heb net even je vorige blogposten gelezen en dat was flink schrikken voor je en natuurlijk ook voor je man. Hopelijk knap je snel op tijdens je revalidatie, heel veel sterkte.
    Je kaartjes zijn allemaal even mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is weer echt een beauty geworden. Fijn om te lezen dat het weer goed met je gaat.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne