Volgers

woensdag 30 oktober 2013

eerste kerstkaart

Hallo Bloggers,

Daar ben ik weer ,het is kleurenkaartteam dag bij Martines blog.http://martinaskaartjes.blogspot.nl/ De kleuren waren zwart rood .Ik wilde een stempel kaart maken maar dat zwart is toch wel moeilijk voor inkt buiten het stempelen en dat wilde ik niet .
Dus werd het maar een kerstkaart daar moest ik toch ook eens aan beginnen .
Jullie kunnen bij Martine op haar blog kijken wie er allemaal meedoen en ga ook eens langs bij de anderen .
                  Rianne

31 opmerkingen:

  1. gelukkig is het kleurenkaartenteam daar om je in gang te zetten voor je kerskaartjes hahahahaha
    leuk kaartje hoor !
    blij met je deelname en hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij,
    fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er erg leuk en vrolijk uit met die kerstmuis
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart! Ik heb ook gekozen voor kerst in zwart en rood. Vind ik mooie kleuren er voor. Mooi gedaan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi op de rood-zwarte toer gegaan en mooi gedaan. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kerstkaartje heb je gemaakt, ook een leuk idee om daar de kleuren voor te gebruiken. Fijne dag, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Wat een leuke kerstkaart, is super deze kleuren bij elkaar, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je eerste kerstkaart.....en gelijk met een heel mooi resultaat Rianne, het ziet er prachtig uit!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Rianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart in deze kleurtjes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ik vind je eerste kerstkaart heel leuk geworden! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vrolijke kerstkaart met die vrolijke muis.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,
    Wat een leuke kaart. Mooi gedaan. Ik vond het lastig deze kleuren, maar er is veel moois gemaakt voor het kleurenkaartteam, het blijft zo leuk om mee te doen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje, grappig is die muis!!
    Gezellige avond, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je eerste kerstkaart ziet er geweldig mooi uit, leuke stempel heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het begin is er! met dit leuke vrolijke kerstkaartje. Maak je zelf niet gek met kerstkaarten he, ik heb mij voorgenomen dat niet te doen en koop er zonodig wat bij. Het kaarten maken moet leuk blijven toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook al zo mooi! Geniet van alle mooie schitterende kaarten!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is echt weer een leukerd geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Rianne, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Rianne,

    Wat een super mooie kaart heb je gemaakt voor het KKT geweldig.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nee ik ga geen plaatjes kleuren, dat word niks (ik kan niet netjes binnen de lijntjes :-) kleuren) maar jou andere kaarten zijn ook hééél goed als kerst of nieuwjaarskaart, dus maak je niet druk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooo Rianne, dit is ook al zo.n mooie rood/zwart kaart, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een leuke en vrolijke kerstkaart.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beetje gesmokkeld en daarom vast leuker geworden. Hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is een hele leuke kerstkaart Rianne, mooie accentjes erop gemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Meteen een goede binnenkomer met je eerste kerstkaart Rianne. Hij is leuk en wat een leuke stempel zeg. Ik wil je ook nog even complimenteren voor de pianokaart, zo fantastisch mooi!
    Alvast een goed weekend en groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tja, een stempel inkleuren met zwart, wordt wel wat erg eh.... zwart denk ik.
    Nou ja, je hebt het toch aardig opgelost zo denk ik.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Rianne,

    Zo zie je maar dat zwart en rood vandaag (en gisteren) bij iedereen weer anders is...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart, leuke kleuren combi ☺
    Liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Net zoals jou heb ik een kerstkaarten gemaakt, hopelijk gaat het nu wat vlotter. Het is een mooie geworden
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne