Volgers

vrijdag 25 oktober 2013

drie maal

Hallo Bloggers,

Dit zijn jullie de laatste tijd niet meer gewend van mij dat ik twee keer achter elkaar kom.
Maar dit is een uitzondering .we  hebben  weer heerlijk gefreubelt de vriendinnen en ik.We wilde jullie eens laten zien wat we gedaan hebben ,natuurlijk een kaartje gemaakt .
Ook hebben we zelf een stansje gemaakt en daar mee aan de slag gegaan en nu wilde ik het resultaat laten zien.De bovenste is van mezelf die andere van de vriendinnen. Wij zijn natuurlijk heel benieuwd wat jullie ervan vinden .
Ook wens ik jullie een fijn weekend met hopelijk nog goed weer.
Veel liefs Rianne


16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartje Rianne...heel mooi van kleur ...Fijn dat je met je freubelvriendinnen heerlijk aan de slag geweest bent.....alleeen een vraagje....zelf stansjes gemaakt??? dat vraagt om nadere uitleg.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Rianne, Ze zien er heel leuk uit. De jouwe lijkt wel op een doorgesneden kiwi. <maar zelf stansjes maken. Die draar je toch uit de Double Do of zo ????? Wat leuk met elkaar kaarten maken.
    Fijn weekend
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kaarten. Vooral die van de vriendinnen lieten met glimlachen.
    En ik ben benieuwd zelfs stanjes maken???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Rianne,
    ik vind ze alle drie erg leuk! Lekker vrolijk, met die smileys! EN jouw kaart is ook mooi in die kleuren en de verschillende stempeltje in de cirkels...Gezellig om zo samen te freubelen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn 3 VROLIJKE kaartjes geworden Rianne. HEERLIJK zo om met vriendinnen te freubelen.
    Nog een fijne avond en alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaartjes. Ik vind die van jou heel erg fraai van kleur en de andere heel vrolijk met die smilies! Kortom: drie maal goed!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    Wat zijn ze alle 3 mooi en wat gezellig om samen te freubelen, dat doet je goed, fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Rianne, ik vind je kaarten alle drie weer héél leuk geworden, jullie hebben leuke stansjes gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat hebben jullie dat mooi gemaakt, en zo leuk ook om samen
    te knutselen, heerlijk ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachte kleurrijke kaartjes Rianne,heel mooie zo met die verschillende rondjes en kleurtjes!!!

    Groetjes en een fijn weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuke vrolijke kaarten Rianne zo mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nou dit ziet er prachtig uit en zo gaaf en vrolijk door de gebruikte kleuren
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt erg grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jáááá. Ze zijn super leuk geworden. Ik krijg er meteen goede zin van. Één en al vrolijkheid.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet eruit of jullie een gezellige en toch productieve middag hebben gehad" Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne