Volgers

donderdag 3 oktober 2013

herenkaart

Hallo Bloggers,

Jullie zullen wel denken weer een herenkaart, maar die moet ik echt heel veel maken namelijk voor het mannenkoor waar mijn man op zit daar mag ik de kaarten verzorgen.dus mannenkaarten.

Nu heb ik dit kaartje met distress als ondergrond een man in de regen .hier regen het nog niet maar het zit er aan te komen. De boom die ik daarbij gestempeld heb is van mijn vriendin en is al een oudje .
Ze zegt dat ze die al heeeeel lang heeft en nu weer eens gevonden heeft .Ik was er blij mee want ik vond hem wel leuk erbij staan .
Vele lieve Groetjes Rianne

13 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Rianne; ik vind herenkaarten ook altijd erg leuk om te maken, want het is een echte uitdaging om er iets moois van te maken met zo min mogelijk embellishments. Deze vind ik helemaal TOP!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende herenkaart in mooie kleur.Fijn om te lezen dat je opknapt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart, ik hoop alleen niet dat we veel regen krijgen. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij te lezen, dat het beter gaat. Je kaart is in ieder geval erg fraai geworden.
    Sterkte en het allerbeste. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    Wat een mooie kaart, leuke stempels en de combinatie is ook super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een mooie herenkaart Rianne.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwie! Prachtig! Ik ben er gewoon stil van.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie mannenkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een knappe kaart ! top gedaan hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke herenkaart Rianne, en het is inderdaad een hele gave stempel....mooie achtergrond ook.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke mannen-herfstkaart! Zo mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig, deze mannenkaart Rianne!...Heel mooi stempelwerk

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne