Volgers

dinsdag 22 oktober 2013

een dame in herfst

Hallo Bloggers,

Hier weer een kaartje van mij , dit kaartje is er weer een met die mooie kleur rusty hinge van distress en de kleine blaadjes zijn van wild Honey ook van distress . Het zijn allerlei stempelmerken ,maar zoals je ziet kan dat allemaal . Ik hoop dat jullie deze ook weer mooi vinden maar dat hoor ik wel .
Ik lees die berichtjes met plezier ook laat ik ze tegenwoordig aan mijn man lezen en hij vindt dit heel leuk al die reactie.
Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk maar weer.
Groetjes Rianne

18 opmerkingen:

  1. Ha Rianne,
    deze dame vind ik weer heel bijzonder. Zo die blaadjes als achtergrond gebruikt in de warme herfstkleuren zijn er prachtig bij!
    En natuurlijk de libelle...heel mooi bedacht!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Super, jij zegt iets van mijn kaarten, maar die van jou dan ?? ik vind deze helemaal prachtig en zulke mooie kleuren, toppie, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi, en hele mooie stempels heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stempels heb je gebruikt. De bladeren en zeker ook de Libelle vind ik supermooie. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kan jij dit toch als geen ander. Zo mooi, zo vol stijl. Genieten !!!. Ik snap nieet hoe je dat zo mooi kan samenstellen. gr l;eny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie combinatie van stempels. Ik vind deze echt een schitterend kaartje. Prachtig gedaan!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat supermooi gemaakt Rianne, prachtig vind ik het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele MOOIE stempelkaart Rianne.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Rianne
    Prachtig is je kaart de stempel vind ik schitterend, je hebt een mooi kleuren combinatie gebruikt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende stempels Rianne met een heel mooi resultaat! Leuke kleuren, echt voor de herfst!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi rianne
    nou je kaart ziet er bijzonder uit met die mooie dame en de blaadjes
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een geweldig mooi kaartje geworden. Leuk dat je man ook zo'n interesse heeft in je hobby.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig en mooi in deze basiskleuren ☺
    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gestempeld weer Rianne...prachtige van kleur...alles past perfect op de goede plaats....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt WOUW !!!

    Liefs Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleuren gebruikt en super indeling heb je gemaakt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne