Volgers

donderdag 24 oktober 2013

weer herenkaart

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer , en wat een weertje is het weer geweest hé, heb vanmiddag lekker buiten gezeten en het was maar goed dat het goed weer was. Ik mocht niet eens binnen komen van de schilder want die was de deuren aan het aflakken en dan zou het te veel stoffen, wat zeggen jullie daar van, ben je dan precies of niet.

Van morgen weer eerst naar therapie geweest we zijn daar met een groep van tien mensen ,we kregen ontspannings-oefeningen ,nou we waren zo ontspannen dat we de ziekenauto niet gehoord hadden ,die rijden daar namelijk af en aan en er was er een met looiende sirene aangekomen. dus we waren goed ontspannen en hadden goed meegedaan .ik vond dit wel even leuk om te vertellen .

Maar nu mijn kaartje , de ondergrond is met  acryl verf gedaan daar allerlei stempels op gestempeld ,die stempels zijn niet allemaal van mij maar van een goede vriendin ,zoals jullie weten ruilen wij soms ook zitten er een paar nieuwe bij van mijzelf . Ik vond het wel weer een mooi geheel of compositie.
Ik hoop dat jullie deze ook weer kunnen waarderen ,ik hoor of lees het wel weer .
Een fijne avond en tot kijk.
Groetjes Rianne

15 opmerkingen:

  1. Hele leuke en aparte Herenkaart Rianne.
    Lekker he zo stoeien met stempels
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is weer een hele mooie, Rianne! Hoe doe je het toch? Fijn dat alweer een stuk beter met je gaat.

    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Dat was wel erg ontspannend, als je de sirene van de ziekenauto zelfs niet hoort, je mannenkaart is weer leuk, mooie achtergrond en mooie stempels, toppie, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende mannenkaart in mooie kleuren en met mooie stempels.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een schitterende kaart geworden, Rianne.
    Wat die schilder betreft, zoooo oud ben je toch niet dat je stuift???? :-))
    Ennuuhh, ff lekker relaxen zouden meer mensen vaker moeten doen, krijg je weer nwe energie van toch??
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je kaart weer schitterend, ik vind het supermooi Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Éen hele leuke mannenkaart Rianne, wat kan jij dat goed combineren allemaal...prachtig gedaan!!!
    En fijn dat de therapie zo ontspannend is....heel goed voor lijf en leden...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was prima weer om buiten te zitten Rianne...dankzij ook de keurige schilder dus :-). Je kaart is prachtig, leuke kleuren en stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne,
    ja mooi weer was het zeker! En wat grappig dat jullie die loeiende sirene niet gehoord hadden, goed teken.
    Je kaart is wederom een plaatje! Wat gaaf dat je dat zo kunt! Je beheerst die techniek echt zo goed!! En prachtige kleuren weer gekozen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Rianne, dit is ook een prachtige kaart geworden, de stempel is ook schitterend, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Rianne, Het is een prachtige kaart geworden. Wat ben jij toch een kei. Ik ging vroeger altijd met een kennisje naar Rijswijk, toen nog evenementenhal, nu broodfabriek, hoe verzin je het? Maar daar gingen we ook altijd een stmpelkaartje maken. Div stempels gekocht - nu naar Jeannette - want ik bakte er niks van in mijn eentje. De jouwe vind ik altijd schitterend.
    Wat je mij schreef, daarin had je helemaal gelijk, maar het was zo lekker voor een keertje !!! hahaha
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het weer een toppertje. Wat een mooie combinatie van stempels en kleuren. Heel mooi gedaan!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie mannenkaarten heb je gestempeld mooiekleuren heb je bij elkaar gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een herenkaart en dat met die frisse tinten; mooi gedaan! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne