Volgers

dinsdag 8 oktober 2013

voor dochter

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer ,nu met een kaartje voor de dochter die houdt van alles wat met Italieen te maken heeft maar in het bijzonder de  fiat 500 ,die heeft ze namelijk zelf.
dit kaartje is voor haar verjaardag als verrassing , De vlag heb ik zelf gestempeld  natuurlijk. de rest heb ik uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.


ook heb ik een dienblad van servetten gemaakt ,ook in de italiaanse kleuren het groen zie je niet maar dat is de onderkant
En dit is het autootje met haar dochter heel eigenwijs ze is nog maar 16 .
laat ze het maar niet lezen als ik zeg ,  maar .!!!

 Heel veel kijk plezier en tot kijk.
 Groetjes Rianne

10 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Heel erg leuk, je kaart en het mooie dienblad, wat een leuke foto met het autootje en je kleindochter, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan Rianne!! En wat een leuk dienblad! Bedankt voor de leuke foto !
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met de verjaardag van je dochter. het kaartje en het dienblad zijn super gemaakt.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Rianne met je jarige dochter...die zo'n leuke auto heeft. En wat attent dat je die leuke kaart en het leuke dienblad hebt gemaakt voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Rianne en wat heb je dit supermooi gemaakt voor haar, ik vind het prachtig en dat zal zij zekers te weten ook vinden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke persoonlijke kaart heb je gemaakt voor je dochteren ook het dienblad is prachtig....
    gefeliciteerd met haar verjaardag!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat prachtig zeg en leuk ook dat dienblad erbij gemaakt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat heb je echt heel erg leuk gedaan
    supersssss


    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk gemaakt! Mooi ook de foto met je kleindochter. Gaaf dat het nog het 'oude' model van de Fiat 500 is.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk als je zo heel persoonlijk de kaart en het kado maakt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne