Volgers

dinsdag 29 oktober 2013

bedankt


Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer, Nu met een bedankt kaartje ,het zit namelijk zo ,mijn man mocht met een ander koor meezingen en dat was hem goed bevallen nu wilde hij een kaartje sturen om te bedanken en dat moest ik maken . Maar eer Jan echt tevreden was, poe ,dat was niet makkelijk , Het muziek blaadje is bij de eerste kaart omgevouwen daar kan namelijk de kaart op staan bij de tweede heb ik het naar beneden gefotografeerd . Het muziek stukje is echt van het koor zelf en had ik nog liggen ,ik krijg namelijk altijd de oude muziek .,omdat ik ook altijd kaarten maak voor het koor waar Jan in zingt.
Al bij al toch een leuke kaart al zeg ik het zelf ,wel heel anders wat jullie gewent zijn van mij.
Maar hopelijk vinden jullie deze ook weer leuk. Lieve Groetjes Rianne

14 opmerkingen:

  1. Wat is het een prachtige kaart geworden.Helemaal geweldig Rianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi bedacht Rianne, leuk het muziekpapier en de piano met de leuke tekst, een prachtige kaart ..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tekst erbij !! Just a note! Helemaal goed! En ik vind het een toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi origineel kaartje, en muziekpapier is zo leuk om te gebruiken! Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel anders, maar wel weer erg mooi gedaan. Je fantasie met kaartjes maken spreekt weer!
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend kaartje Rianne ...heel mooi met het muziekpapier en die pianostempel is ook prachtig...
    ook je vorig kaartje is ook prachtig die heb ik gemist....
    Fijn dat de verfklus bijna klaar is...geeft vast een heel goed gevoel....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker een heel mooi kaartje! En goed dat Jan kritisch is, krijg je alleen maar mooiere kaartjes van!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Rianne, die Jan van jou heeft makkelijk praten, wat zei hij O dat doet Rianne wel even, ik vind je kaart schitterend, daar kan je mee voor de dag komen hoor, leuk de muziek er in verwerkt van het koor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart en een mooie piano stempel ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihihi, lache :o) Dat je hubby zo precies is in het kaartje dat je 'moest' maken. Als ik mijn hubby om een mening vraag over een kaartje, dan zegt ie net altijd het gene dat ik niet wil horen. Ik vind je kaartje wel erg mooi geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sierlijk/elegant en zo mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne