Volgers

woensdag 16 oktober 2013

bingo

Hallo Bloggers,

Ik ben heerlijk met mijn  dochter naar de stad geweest niet zo lang natuurlijk een paar uurtjes en dat was genoeg. Ik heb er van genoten er weer eens gewoon er tussenuit.
Dit kaartje heb ik gisteren middag gemaakt met een van de nieuwe stempels ,ik heb hem voor iemand gemaakt die graag bingo speelt en ik vond dit wel een goede keuze.Ik hoop dat hij er blij mee is het was leuk om te doen .Eerst met dylusions met water dat gaf dit mooi effect daarna gedroogd en gestempeld de rondjes heb ik wat verhoogd opgeplakt ,ik wilde er geen tekst op plakken want dat schrijf ik er wel in .
Ik hoop dat jullie hem natuurlijk ook mooi vinden.
veder wens ik jullie een fijne avond en tot kijk.
groetjes Rianne

15 opmerkingen:

  1. leuk dat je met je dochter naar de stad ben geweest. Elke dag een beetje beter gelukkig.
    De nieuwe stempels zijn mooi en je hebt ze op een goede manier kunnen gebruiken, erg leuke kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Leuke kaart heb je gemaakt, heel toepasselijk met bingokaart en de dopjes..lekker even de stad in, dat doet een mens goed..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne

    Fijn dat je zo genoten hebt, ik kan me voorstellen dat je er af en toe even uit wilt.
    Je kaartje is erg mooi en persoonlijk voor degene die dit ontvangt.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt weer Rianne, ik vind het prachtig. Fijn dat je zo hebt genoten om er even uit te gaan, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart,zeker als de persoon van bingo houd.Leuk dat je met je dochter er even uit bent geweest.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje! Tja, en de buitenlucht, daar knap je meestal wel wat van op ja. Ik hoop dat jullie beter weer hebben gehad dan bij ons. Hier heeft de herfst echt z'n intreden gedaan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel leuk kaartje heb je gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf gedaan Rianne, dit zal vast een schot in de roos zijn. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje en wat een prachtige actergrond. Leuk dat je even bent gaan winkelen met je dochter! Lieve groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een verzetje op zijn tijd is altijd prettig maar helemaal als het weer één van de eerste keren is na tegenslag. Lekker dat je er van hebt genoten! Je kaartje ziet er ook weer prachtig uit, een echte bingo!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk voor je Rianne, dat je de stad weer in kan met de dochter. Heel erg fijn. Je kaartje is prachtig geworden. Gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie achtergrond waar de stempels het mooi en speels op doen Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi mooie kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne