Volgers

vrijdag 1 november 2013

november

Hallo Bloggers,

Hier weer een bladzijde uit mijn kalender ,deze heb ik met contour stickers gedaan daarna er weer af gehaald de rest is met distress inkt gedaan de bloemetjes zijn gestempeld .
Dit alles is op foto papier gemaakt daar ik eerst die kalender met foto's wilde bewerken maar vond dit een leuker werkje .hij staat nog in de pc dus met die foto's kan altijd nog .

Ik wil ook graag iedereen bedanken die met zo een groot aantal gereageerd hebben op mijn kaartje wat was dat leuk en ik weet weer gelijk waar ik het voor doe hoe heerlijk is dat.
Nu wens ik jullie een goed weekend met hopelijk goed weer.
         


                                                                 Groetjes      Rianne

15 opmerkingen:

  1. Hallo Rianne
    Dit ziet er weer prachtig uit, nu nog december en dan is jou kalender 2014 klaar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Bijna klaar..zie ik..deze pagina is ook weer leuk, het lijkt me ook wel leuk om er wat foto's op te plaatsen, fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Wat ik dat leuk en kalender maken he? Elke pagina/maand is anders.
    Wim en ik hebben - ik schat 20 jaar - geleden een korfbalkalender gemaakt. Wij korfbalden toen een weekend ergens bij Dalfsen, ik dacht Joppe en kampeerden in de vrije natuur op een boerderij. 18 stadskinderen, die in het bos hun eigen kuiltje moesten graven. Ze weten het allemaal nog en we hebben het er vaak over met hun ouders. Ze hebben nu zelf allemaal al kinderen. Zoiets blijft je bij net zoals jouw kalender je altijd herinneren zal. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne, wat heb je dit gaaf gedaan, zier er supermooi uit. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gedaan Rianne! Dat wordt een prachtige kalender.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is deze bladzijde weer voor je kalender Rianne, Ik zit ook al langer te broeden op het idee....maar ik weet nog niet goed hoe te beginnen....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi effect, Rianne...prachtige november maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt Rianne, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne

    Wat heb je dit mooi gedaan en je hebt er straks lekker lang plezier van.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi wat leuk heb je dat gemaakt zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach ja het is al laat op deze vrijdagavond blogavond...ik liep wat achter. Je kalenderblad is mooi geworden voor november. Prachtige kleuren en leuk met die bloemetjes.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er helemaal toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gemaakt hoor. Het lijkt een beetje op glas-in-lood. Mooi effect.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om die stickers te gebruiken zo! (Heb er weleens gekregen en netjes bewaard, maar wist niet wat ik daar nou mee moest... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne