Volgers

maandag 18 november 2013

niet goed

Hallo Bloggers,

Wat is het koud vandaag he je moet er gewoon aan wennen heb net een wandeling achter de rug van een klein uurtje  en ik kwam niet warm maar dat kan ook aan mij liggen .
Nu moest ik even rusten en dacht ga maar even op het blog een kaartje plaatsen.Dit kaartje heb ik al een tijdje geleden gemaakt maar nog niet geplaatst gewoon omdat ik er zelf niet zo weg van ben .het is echt een mislukking de bloemen onder kwamen niet goed door,ik heb ze proberen op te vrolijken met witte stift en het rozetje  met een parlmoerpen ik dacht dan fleur het nog wat op .
Ben benieuwd wat jullie er van vinden . laat maar horen .
Ik wens jullie nog een fijne dag en tot kijk.

                                                Groetjes Rianne

15 opmerkingen:

  1. Nou Rianne; ik zie er niets mis aan. Misschien was het eerder minder mooi, maar je hebt de bloemen wel opgehaald met de witte stift en ik vind je achtergrond ook heel erg mooi!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms is dat zo Rianne, vind je het zelf helemaal niets maar dat vind een ander dan wel meevallen! Zo ook mij....het ziet er best wel heel leuk uit!

    Groetjes en maar lekker dicht bij de kachel vandaag....
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Het is ook koud en somber, heb net boodschappen gedaan met de kar, ik had het ook koud...brrr.
    je kaartje is leuk, ik vind de bloemen onderin, erg mooi uitkomen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms zijn er kaarten die je zelf minder vindt, ik vind deze wel heel
    erg mooi !
    Lekker opwarmen bij de kachel !

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, mooie bloemen en achtergrond.
    Het was hier vandaag ook koud en grijs, weer om bij de kachel te zitten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem prima. Best mooi gedaan. Maar af en toe twijfelen we toch allemaal. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weet je, Rianne, jij maakt zulke andere kaarten dan ik, dat ik ze gewoon steeds heel bijzonder vind. Ook qua kleur, prachtig!
    Dus ik zie niet als iets mislukt is. Dat zie jij alleen, denk ik.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Rianne ik weet niet waarom jij het mislukking vind, want ik vind hem juist prachtig, helemaal niets mis mee. Ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met je kaartje is toch niet zoveeel mis Rianne...ik vind de bloemen best mooi..... leuk gedaan met die witte accentjes erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb zitten kijken waarom je hem niet goed vind. Ik vind die bloemen eigenlijk heel erg leuk. Is het de combinatie met de overige stempels? Die bloemen knallen er namelijk af, dat maakt je kaart bijzonder. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Misschien is het hoe je de stempels op papier hebt gezet, de onderste bloemen springen er wel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi rianne
    nou ik zie niets mis op je leuke vrolijke kaart hoor!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een erg mooi creatie geworden Rianne, ik doe het je niet na! waarschijnlijk is het net wat Nelleke zegt, de bloemen die je niet goed vind, doordat je wit hebt gebruikt knalt het wel eruit, en is het dat misschien waarom je de creatie niet goed vind. Ik vind er niets verkeerds aan, niks mis mee. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne