Volgers

dinsdag 5 november 2013

een beetje herfst

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer , zeer vermoeid na een dagje workshoppen bij Connie van Kico stamp die ik nog te goed had. Wat een heerlijke dag heel veel geleerd en gedaan We hebben gewerkt met de gellyplate en we hebben stempels gegutst en dat was me toch leuk zo kun je zelf heel mooie stempels maken ,hoe leuk is dat.
Wat ik gemaakt heb was nog niet helemaal af en laat ik van de week zien .

Nu dit kaartje dit is gestempeld met stempels van art journey en is weer niet van mij maar van mijn vriendin ,
zo zie je maar we kunnen heel wat kaarten maken met verschillende stempels .Ik heb die stempel met groen en plum archival inkt gestempeld het gezichtje wat kleur gegeven met stift opzij wat blaadjes en de regendruppels van de stempelwinkel . Ik vond het een leuk resultaat en een beetje een herfstkaartje .

Ik wens jullie een heel gezellige avond en tot kijk.
                        Groetjes Rianne

16 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een hele mooie herfstkaart en ik ben nu wel reuze benieuwd naar je gelliplate afdrukken en gegutste stempels. Maar geduld is een schone zaak. Ik zie ze binnenkort wel voorbijkomen :-)
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Rianne, en je vorige kaartjes ook stuk voor stuk
    geweldig.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Rianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart in warme herfstkleurtjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een mooie kleuren zijn het! Echt voor de herfst!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    'Wat een prachtige kaart, helemaal in herfsttinten,erg mooi gecombineerd, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geslaagde kaart, en zeer herfstig ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Rianne! En oh oh ook aan het gutsen...krijgen we het resultaat all snel te zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is leuk Rianne , die vrouwj kijkt zo mooi om de boom heen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een gezellige en warm gekleurde herfstkaart Rianne! Mooi gedaan met de jou zo eigen technieken!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie warme kleuren. Het seizoen is goed terug te vinden op je kaartje. Leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige herfstkaart. De zon komt er door !!!! Hier niet. nat nat nat. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Rianne

    Je zegt een beetje herfst.........hier is het heel erg herfst hahaha.
    Maar je kaartje is weer prachtig, echt een Rianne kaartje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik bedoel dus het kaartje van je vriendin, sorry, geef de complimenten maar door, maar het is wel helemaal in jou stijl.

    Lieve groetjes
    Danoesja
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooi herfstkaart Rianne...mooi warme kleurtjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne