Volgers

woensdag 27 november 2013

allemaal kerst



Hallo Bloggers,

Het is weer zover het is weer kleurenkaart blog vandaag en de kleuren zijn paars en licht geel.
Ik ben er gisteren avond pas aan begonnen wist niet goed wat of hoe ,toen dacht ik waarom geen kerst die moet je toch nog hebben . Dus een vel bewerkt met de jelly plate en acrylverf en een vel geel acrylverf .
hier heb ik drie kaarten van kunnen maken zoals jullie zien eenvoudige kaarten maar wel geslaagd .
Als jullie meer willen zien ga dan maar eens kijken bij Martine haar blog  http://martinaskaartjes.blogspot.be/2013/11/kleurenkaartenteam-20ste-oproep-lila-en.html daar zul je vast meer zien .
Ik wens jullie veel kijk genot .

                                            Groetjes Rianne

24 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt hoor Rianne, een drieluik in paars en geel met als thema kerst. Super gedaan! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten heb je gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Wat een mooie kaarten voor het kleurenkaartteam met lila en geel. Ik vond het echt een uitdaging. Dit is weer een mooi geheel, een kerstdrieluik.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi rianne
    had ik het al moeilijk met een kaart in deze kleurencombi dan doe jij er gelijk drie en allemaal heel bijzonder en mooi
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    Wat leuk zo'n serie kerstkaarten in deze kleuren, heel mooi gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne
    Ik ben gek op paars, zo met het geel gecombineerd staat prachtig, je hebt weer 3 héle mooie kerstkaarten gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten Rianne! Leuk voor de kerst eens in die kleuren!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt mooie kaarten gemaakt met deze kleuren combi !
    Veel (knutsel) plezier nog deze week ☺
    Groetjes en liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel goed uit Rianne een beetje puzzelen en je hebt er 3. Mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi
    Slim om er kerstkaartjes mee te maken .
    Erg leuk gedaan met deze kleurtjes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Rianne,

    Wat heb jij er werk van gemaakt zeg.. .Vind ze allemaal heel erg mooi, maar mijn voorkeur gaat uit naar de derde!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een collectie. Geweldig leuke kaartjes! Ik vond de kleuren helemaal niks, maar toch vind ik de resultaten erg mooi allemaal.
    Fijne avond, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaarten zijn dit geworden. En heel origineel met deze kleuren. Helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Drie prachtige kerstkaarten heb je gemaakt met deze kleurtjes, echt super mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaarten in deze kleuren. Prachtig hoor!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een boel kaartjes ! toppertjes én dan ook nog kerst, als dat geen uitdaging is ! mooi gedaan
    blij met je deelname en hopelijk ben je er de volgende keer weer bij,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke serie kerstkaarten in de kleuren van het KKT! Ik ga voor de middelste. Tof vind ik die.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Knap gedaan. 3 geweldig leuke kaartjes in deze lastige kleurencombi. Top!

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Woh Rianne,

    Wat een geweldige kaarten heb je gemaakt met deze kleurencombi en nog wel 3 kaarten SUPER.

    Lieve Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat gaaf om de kleurtjes zo toch te gebruiken voor kerstkaartjes! Ziet er toch heel warm en kerstig uit!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Rianne, leuke kleuren voor kerstkaarten! Ik had het zelf niet kunnen bedenken maar het ziet er wel heel er mooi uit! Prachtig!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Scrol ik door zie ik er gelijk 3. Mooi gedaan allemaal en ook verschillend. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wooooow en dan nog wel 3 kaartjes in deze kleurencombi...het zijn prachtige kerstkaartjes geworden Rianne...
    TOP!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne