Volgers

zondag 10 november 2013

vogels

Hallo Bloggers,

Hier eindelijk weer eens iets van mij . Ik heb het eigenlijk een beetje druk gehad en dan heb ik s`avonds geen puf meer om naar de grote pc te gaan ,vandaar dat ik het nu doe en dat moet ik vaker gaan doen .
Ik moet alles een beetje omgooien en dat valt niet mee als je dat gewend bent.
We wilde vanmorgen gaan wandelen maar goed dat we nog thuis waren want er kwam me toch een bui .
Toen maar de wandelschoenen uit en ben ik met zelf maak stempels bezig geweest maar dat valt nog niet mee hoor is nog best moeilijk.Ik zal het een deze dagen wel laten zien.

Nu dit kaartje is er een bijna het zelfde als de vorige maar met andere kleuren en dylusions inkt. daar weer op gestempeld en met witte pen wat ex-centen aangebracht dat geeft zo een mooi effect. de stempel is van art journey. en ik wil hier graag mee doen met de challenge van stampingback daar moesten vogels op.
nou hoop ik niet dat die van hun moeten zijn anders gaat het niet door.http://stampinbackchallenge.blogspot.nl/
Nou ik wens jullie veder nog een fijne zondag en tot kijk.
 

                                              Groetjes      Rianne                 


12 opmerkingen:

  1. Heel wat bewerkingen met een leuk resultaat Rianne!

    Je vroeg naar het bleken - Ik verdun dan wat chloor met water en doop daar de waterpen in. Het meeste vocht er even afstrijken langs je bakje o.i.d. en dan bewerk je het gedeelte dat je wilt bleken dus met de waterpen. Als het niet genoeg bleekt herhaal je het nog een keer, of je voegt wat meer chloor toe aan de verdunde chloor.
    Hopelijk heb je hier wat aan....groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor je kaart, leuk zo met je eigen stempels, dat is wel
    apart en uniek natuurlijk. Met de witte pen is ook een mooi detail !
    Gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent weer lekker op dreef en met een ander kleurtje zien je kaartjes er weer heel anders uit. Probeer ook af en toe eens iets te stempelen maar het is nog niet geschikt voor een kaartje :-)
    Maar wat inspiratie opdoen kan geen kwaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Wat knap gemaakt, zo mooi kun jij de verschillende stempels combineren, prachtige kleuren, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Rianne,
    ik vind het en heel mooi kaartje!! Prachtige kleuren!
    In mijn leeslijst stond en ander kaartje, dus ik ga nog even op zoek. Denk dat ik er 1 gemist heb....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor die stempels die je zo bij elkaar hebt uit gezocht mooi van kleur kortom een hele mooi kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor je deelname aan het Stampinback challenge blog.
    Mooie kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die accenten met de witte pen vind ik erg leuk, maakt het er een mooi geheel van. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wouw wat een prachtkaart en zeker in deze geweldige kleuren
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer een mooie combinatie gestempeld. Prachtige achtergrond ook!! xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een heel mooi, elegant kaartje geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gemaakt mooie stempels heb je gbruikt

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne