Volgers

donderdag 7 november 2013

dit gemaakt




Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer ,een beetje laat maar ik had jullie beloofd dat ik zou laten zien wat ik op de workshop gemaakt heb . Het bovenste is een boekje wat we op de gellyplate gelegd hebben en daarna bewerkt met stempels met encore inkt dat is  een metalic inkt en zo mooi op donkere achtergronden dat weer bewerkt met een witte gel pen .

De middelste is een stempel die ik zelf gesneden heb eerst natuurlijk met rechte stukjes en kijken of dat ging met handen van de artrose maar zoals jullie zien ging het goed .avonds wel wat pijn maar dat mag de pret niet drukken.
De onderste kaart is een achtergrondje met de gellyplate gemaakt en zo leuk om te doen, dus daar zullen jullie de komende tijd wel wat meer van zien. Dat heb ik ook weer bewerkt met stempels met encore inkt dat is glanzend maar kun je op het blog niet zo goed zien wat jammer is ,want dat is best mooi.
Nou ik hoop dat jullie het een beetje kunnen waarderen want het is best een lang berichtje geworden .
Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.

                                                          Groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Je boekje, zelfgemaakte stempel ( leuk) en je kaart zien er prachtig uit, allemaal woorden die ik niet thuis kan brengen, maar complimenten voor je creaties, liefs van Ans..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn enig geworden Rianne. Geen idee wat een gelliplate is, ik doe niet zo heel veel met stempels. Maar het ziet er super gezellig uit.
    En inderdaad bij het embossen had ik de mal ingesmeerd met inkt en dat gaf een heel leuk effect.
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige resultaten Rianne. Leuke kaft van het boekje en de achtergrond met die gelliplate is prachtig geworden. Ik heb er nog nooit mee gewerkt dus ik sta versteld van dit mooi resultaat. En je gestempelde pagina is heel erg leuk geworden. Erg produktief geweest!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 heel verschillende resultaten, maar allemaal heel erg mooi ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geheel eigenstijl heb je er van gemaakt ziet er mooi uit wat voor een plaat je bedoelt geen idee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOO dat ziet er goed uit ;-) Ben zelf ook helemaal gek op mijn gelli plate , geniet ervan ;-)
    Liefs Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik geniet ervan. Ik weet niet wat je doet en wat of het is, maar het lijkt zo kunstzinnig allemaal wat je doet, dat is heel wat voor deze simpele ziel, van recht toe recht aan. Maar genieten van je verhaal en de beschrijving doe ik wel. En ach die pijn in die art ..handen, neem het maar voor lief. Pilletje af en toe doet ook wonderen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie resultaten met de Gelli Plate Rianne...en leuk je lijnen stempe!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn 3 prachtige kaartjes Rianne....echte kunstwerkjes zijn het....
    SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat ziet dit er prachtig uit!! Mooie kleuren!
    Super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er goed uit! Lekker veel technieken gedaan! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne