Volgers

maandag 4 november 2013

wat een fiets

Hallo Bloggers,


Hier ben ik weer ,klaar met therapie en ik ben weer op mijn oude niveau zoals ze dat zeggen ,nu mag ik nog een maandje doorfietsen zonder toeters en bellen en ook wat andere oefeningen en dat zie ik maar als een sport uurtje.Dus goed beschouwt is het allemaal goed meegevallen.

Nu mijn kaartje dit zijn stempels van mijn vriendin en mocht ik weer gebruiken en zo hebben we toch heel veel stempels .We gaan met drieën stempels kopen en kopen dan ieder verschillende en dat werkt heel goed
Nu echt mijn kaartje dat is gespoten met dylisions inkt daar dus op gestempeld en met witte pen een beetje na gelopen dat geeft toch een vrolijker gezicht.
Ik hoop dat jullie deze ook weer kunnen waarderen .
Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.

                                             Groetjes      Rianne               

19 opmerkingen:

  1. Wat een pracht van een kaartje, mooie kleuren ☺
    Suc6 met je sport-uurtje !
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en fijn dat je steeds beter gaat met sporten.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je wel heel slim om zo je stempels aan te schaffen. Zo kun je nog eens ruilen met elkaar. En het kost je niet zo heel veel geld.
    Enig kaartje is dit geworden. En inderdaad die witte accentjes maken het een stukje pittiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan het zeker waarderen Rianne...een erg mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een schatje! Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    Super om te horen dat het weer helemaal goed is met je, je kaartje vind ik weer heel leuk..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kleuren en stempels!! Weer een prachtig kaartje!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooi kaartje Rianne...heel mooi die achtergrondkleuren
    en ook de stempels zijn schitterend.. fijn dat je zo samen kan werken met stempelen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toepasselijke kaart voor jou, fijn dat het weer goed gaat. En je kaart is toppie! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat superfijn dat het helemaal goed is met je Rianne, hoe fijn is dat en wat heb je dit kaartje schitterend gemaakt, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja je reaktie van "Wat een fiets" is echt goed gekozen. Je moet er maar eens op rijden. hahaha je kaartjue is weer super en dat van die stempels is een reuze idee. Maar ..... als je geen echte vriendinnen hebt die samen met je je hobby willen doen ..... Maar jij boft. Net zoals dat je weer op je oude niveau bent. Nu daarop blijven hoor. Het beste Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een geweldige kaart en gaaf met al die kleurtjes
    Groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Rianne.
    De stempel, maar ook de kleuren die je hebt gebruikt! Ik vind hem top!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Rianne, wat geweldig om te lezen dat het goed met je gaat, ik zou dat ook wel eens willen zeggen. Mooie kaart heb je weer gemaakt, de stempel is prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie heldere kleuren, ook heel mooi met de witte details. Kei fijn dat het weer goed met je gaat.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie en vrolijke kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een GAAF kaartje , liefs Rositaq

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat je weer zover bent! En deze kaart vind ik super mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne