Volgers

vrijdag 29 november 2013

twee gelijken of niet






Hallo Bloggers,

Daar ben ik weer ,nu met een kaartje wat we vanmiddag gemaakt hebben met een speciaale techniek en heel leuk om te doen .We waren zo bezig dat de tijd omvloog .
We hebben eerst de gellyplate ingesmeerd met gesso en daar overheen acrylverf en wel twee kleuren toen van dat bubbeltjes plastic erop gedrukt ,(dat zijn die rondjes die je ziet in de jurk) daar papier overheen .
Toen een stempel uit gezocht en we wilde een vrouw en ik had alleen deze uitgeknipt en op het papier geplakt wat ik bewerkt had toen de gellyplate weer met een kleurtje ingesmeerd,( dat was bij mij groen maar het was hele lichte inkt dus leek het grijs )daar weer dat papier op waar we de stempel op hadden gedaan en drukken maar .toen kwam hij heel licht eruit en hebben we de stempel gemaskerd en met zwarte distress de randjes gedaan en daarna afgewerkt . zo leuk om te doen .Nu kun je dit met allerlei inkt doen natuurlijk maar mijn vriendin had nog hele oude inkt genaamd scribbles en dit werkt echt heel leuk .
Nu laat ik eerst de kaart van mij zien en daarna die van mijn vriendin en dan kun je zien dat het toch twee verschillende kaarten zijn .

Het is een heel verhaal geworden ,maar anders vragen jullie zich misschien af wat heeft ze nu weer gedaan.
Nu wens ik jullie een fijn weekend en tot kijk .

                                           Groetjes Rianne

12 opmerkingen:

  1. Het is voor mij een beetje een technisch verhaal geworden. Ik zou het eens moeten zien.
    Maar ik vind het resultaat erg leuk geworden. Het zelfde en toch anders. Heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rianne wat creatief is dit weer. Ben niet aan het bloggen momenteel. Ben vaak zo moe, dat mijn ogen bijna dicht vallen van die PC. Maar dit zag er zo leuk uit, dat ik even wilde reageren. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 hele leuke kaartjes Rianne...voor mij ook een beetje abracadabra....maar het resultaat mag er wezen....PRACHTIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Leuk verhaal, ik snap er ook niks van maar..ik vind allebei de kaarten heel erg mooi,de dames hebben een prachtige jurk aan..fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes Rianne, heb ook nog veel "scribbles" kan ik best wel weer eens gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze beiden echt prachtig !
    Een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is erg leuk Rianne. stiekem vind ik die van jou iets leuker omdat deze wat feller is. Maar die van je vriendin is ook leuk hoor! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt Rianne, de kleuren zijn mooi , ik zou niet kunnen kiezen welke ik het mooiste vind, dus allebei.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi rianne
    Juist leuk om te lezen wat jullie allemaal hebben gedaan om deze kaarten te maken ze zijn heel verschillend en beide geweldig mooi
    Groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaartjes en leuk om zo twee dezelfde dames op twee heel andere manieren op je kaartjes te zien.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful and special cards, Rianne. Love them both

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke techniek en erg leuke kaarten Rianne!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne