Volgers

maandag 2 december 2013

herenkaart

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer , weer maar eens met een herenkaart ,een simpele kaart deze keer .Het zijn stempels van chocolade baroque ,het is een hele mooie sheet en hij is van mijn vriendin en mocht ik natuurlijk weer gebruiken .Hij is ingekleurd met distress inkt .

Wat jammer dat jullie mijn verhaal van de vorige kaart  niet goed begrijpen, ik had het zo goed uitgelegd dacht ik toch. maar die techniek is echt leuk hoor  en een hele uitdaging voor mij .

Ik wens jullie nog een fijne avond en kom vanavond weer even langs bij jullie .
                       
                         Groetjes Rianne

13 opmerkingen:

  1. Mooie mannenkaart met toffe stempels,
    De vorige kaarten met uitleg, voor mij is hetbduidelijk. Vind ze trouwens zeer mooi
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie mannenkaart. Bij mij ligt er een stapeltje uitgezocht van alles wat, die groeit en groeit. Wat doe ik ????? Weinig. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Volgens mij moet je het een keer gezien hebben om het te kunnen snappen, als je nu eens een keer als je veel tijd hebt, foto's maakt van hoe je het doet, zou leuk zijn.. Ik vind je herenkaart heel mooi gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne

    Dit is weer een hele gave mannenkaart.
    Ik heb nog even terug gekeken en gelezen, ik snap het wel maar dat komt omdat ik op de stempelbeurs in Zeist deze techniek heb gezien, anders had ik het denk ik ook niet geweten. Het zijn erg mooie kaarten geworden met deze leuke techniek.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker heel erg mooi !
    Een fijne nieuwe week ☺
    Grtjs en liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige herenkaart en zelf vind ik deze kaarten het moeilijkst van allemaal maar bij jou vind ik ze super mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een superdeluxe mannenkaart! Heel geslaagd Rianne!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,
    wat een prachtige mannenkaart! De kleuren en de afbeeldingen zijn top.
    Je kaart voor mijn verjaardag was ook al zo mooi. Die grote stempel en die kleuren....super. Dank je wel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige stempels heb je gebruikt zeg, oh ja de kaart is ook erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige herenkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje. Er gebeurt heel veel op je kaart, maar het is toch lekker rustig. Knap gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave kaart Rianne en hele mooie stempels!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne