Volgers

woensdag 25 december 2013

Kleurenkaartenteam


Hallo Bloggers,

Allereerst een gelukkig kerstfeest, eet en drink niet te veel . Wij gaan naar onze schoondochter en vieren daar gezamenlijk met heel het gezin kerstfeest.
Ik doe graag mee met het kleurenkaartenteam dag ,je kunt kijken bij Martina wie er allemaal meedoen, het zijn er dit keer niet zoveel maar het is Kerstmis en daar zal het wel aan liggen. .http://martinaskaartjes.blogspot.nl/
Nu de kaartjes ,dit zijn er twee geworden ,ik had er eerst een gemaakt maar had nog wat over en omdat ik nog een nieuwjaarskaartje moest hebben is het tweede dat geworden.
Nou nog heel fijne dagen en tot blogs maar weer.

     Groetjes Rianne     


22 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten, heel mooie kleuren.
    Fijne Kerstdagen, geniet ervan.
    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Je kaartjes zijn heel mooi geworden, mijn kaart helaas niet af gekregen, wens je gezellige Kerstdagen,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je super mooi gemaakt, gaaf !

    Hele fijne gezellige Kerst dagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een mooie, toffe en goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een knappe kaart met die bruine kronkels,
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes!! En jij ook hele fijne feestdagen en een creatief en gezond 2014!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is heel mooi geworden Rianne! Ondanks alle swirls toch heel rustig. Fijne dagen en natuurlijk alvast een gelukkig, liefdevol en vooral gezond 2014 voor jou en iedereen die jou dierbaar zijn.

    Veel liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. twee geweldige kaarten in de kleurencombi verder fijne dagen met de kinderen en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet één, maar zelfs twee kaartjes in bruin en blauw! En ze zijn mooi. Op de bovenste valt de bloem echt op en op de onderste vind ik de fishtails erg gaaf.
    Hele gezellige kerstdagen, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, goed bezig geweest, mooie kaarten heb je gemaakt!
    Ik wens je hele gezellige kerstdagen,
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten Rianne, je hebt werkelijk schitterende kleuren gebruikt! Ik wens je heel veel plezier bij je schoondochter. Geniet van de mooie dingen in het leven! Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee geweldig mooie kaarten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Rianne,

    Dit zijn echt wel hele mooie kaarten! Ben fan!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaartjes Rianne, het is je perfect gelukt om met die kleurencombi 2 super leuke kaartjes te maken

    Verder nog leuke kerstdagen en alle goeds voor 2014
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke en vrolijke kaarten, Rianne!

    Fijne dagen gewenst!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Rianne,
    wat een mooi kaartje is dit. Ik was helaas in de war met de datum en heb deze keer dus niet mee kunnen doen. Nou ja, volgende keer beter.
    Fijne dagen!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn erg mooi geworden. Je hebt er iets heel vrolijks van weten te maken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn alle twee mooi geworden ik vind die met de bloed het leukste .
    Groetjes ,`
    Francisca

    http://kempischecreativiteit.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaarten geworden. Nog fijne dagen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaartjes, en tja als je een keer bezig bent . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaarten Rianne!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaartjes heb je gemaakt!! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaartjes en grappig het papier net andersom te gebruiken (bruin op blauw en blauw op bruin)
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne