Volgers

maandag 23 december 2013

geponst

Hallo Bloggers,

Hier ben ik dan eindelijk weer , wat een drukte met kerstvieringen en concerten allemaal wel leuk en mooi maar vooral druk en avonds te moe om nog te bloggen laat staan kaarten maken .
Maar nu wordt het wat rustiger en kunnen we weer aan de gang .
Dit kaartje nog maar even gemaakt ,ook met een stempel uit America en heb hem gebruikt met wat raster werk ,heel leuk om te doen  en gauw klaar .
Ik wens jullie fijne dagen en vooral veel tijd om te bloggen .

            


                Groetjes Rianne

8 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Wat een schattig kaartje is dit, mooie achtergrond en dat vogeltje is zó leuk, fijne Kerstdagen,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart Rianne en ook voor jullie hele fijne kerstdagen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een heel leuk kaartje !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Rianne, ik vind hem supermooi. Hele fijne feestdagen voor jou en allen die je lief zijn en op naar een super 2014!
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi met dat rasterwerk zeg! Erg leuk gedaan! Nu lekker weer wat rust? Geniet van de dagen die gaan komen.
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig Rianne, ik ga al mijn spullen opruimen, eventjes een periode van rust inlassen.
    Fijne Feestdagen en tot blogs.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi is je kaartje weer Rianne...leuk gedaan die rasterachtergrond...en ook die stempel is prachtig....

    Ik wens je nog hele fijne kerstdagen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke kaart Rianne!!
    Fijne feestdagen en tot in 2014.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne