Volgers

maandag 16 december 2013

zelf gemaakt

Hallo Bloggers,

Wat is het toch stil op het blog, ik denk dat iedereen druk met de kerst en al wat er omheen gebeurd bezig is .Nou ik zelf ben klaar met de kerstkaarten ,alleen als ik nog kaarten van andere binnen krijg waar ik niet op gerekend heb dan moet ik er nog gauw wat bij maken .
Nu dit kaartje zoals de titel het al zegt zelf de stempels gemaakt althans de grootste kerstbal wel die andere heeft mijn zus gemaakt. Het was bedoeld als blaadjes maar ik zag er in eens kerstballen in en dan hoeft er veder niets meer op als een paar strikjes boven op het steeltje en je hebt een mooie kerstkaart.
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden maar dat hoor ik wel of zie ik wel.
Ik wens jullie een fijne avond en tot later.
              

             Groetjes      Rianne                

19 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Wat is dit leuk zeg. ze zien er echt uit als kerstballen en heel handig als je nog extra kaarten nodig hebt, leuk Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Rianne, die kerstpegels, en zo mooi van kleur. Je kaart is er super mee.
    En het is inderdaad stil op het blog, maar ik heb wat kaarten betreft de pijp een poosje aan Maarten gegeven. Ga dus bloggen. Hobbykamer en werkplek staat vol met de orchideen. Als de kerstboom in januari weg is, kan ik weer overal bij. Hoe lang ik dat volhou ???? hahaha gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een superleuke mooi kaart Rianne, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Meer heeft een kerstkaart niet nodig toch?

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn net echte kerstballen en als je niet had gezegd dat het oorspronkelijk blaadjes zijn, dan hadden we niet beter geweten. Leuke kerstkaart!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor je zelfgegutste kerstballen...en een leuke kaart ermee Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje Rianne....knap hoor om zo zelf stempeltjes te maken...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Raar, op jouw blog gaat het scherm van boven naar beneden en nee ik heb niet gedronken :D! Leuke kaart met die kerstballen!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstballen! Zo leuk dat je ze zelf gemaakt hebt. Dat is de ware creativiteit...
    En rood is natuurlijk altijd goed met kerst.
    Ik vind het ook wel wat stilletjes. Ik denk inderdaad de drukte, want ik ben zelf ook superdruk.....nog 4 dagen dan heb ik vakantie!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superorigineel Rianne, ik vind hem top! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie kerstkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. als dat niet origineel is, dan weet ik het ook niet meer ! heel erg leuk gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een enige kaart geworden.
    Groet Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi rianne
    hartstikke gaaf deze kerstkaart en ja stil is het zeker op het blog maar dat gaat wel weer aantrekken denk ik:-)) vast hele fijne feestdagen toegewenst door corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Rianne, jij vind het stil op de blogs, ik zit elke keer de blaren op mijn vingers te tikken, bij wijze van spraken dan hè, het is nu ook weer laat, jij hebt ook weer een prachtige kerstkaart gemaakt, mooi hoor.Je hebt er eigenlijk altijd tekort.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja het zal de drukte wel zijn, ik merk het ook hoor, maar je kaartje is
    er niet minder om, mooi !
    Gezellige (knutsel) week ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie stempels! En ja zo zijn ze prima en mooi te gebruiken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne