Volgers

maandag 30 december 2013

eenvoudig



Hallo Bloggers ,

Hier ben ik weer ,ik hoop dat jullie de dagen goed door gekomen zijn, nou wij wel hoor heel rustig en goed weer ,dus ook wat wandelingententjes gemaakt . Heerlijk was dat .
Ook heb ik toch nog wat gefreubeld natuurlijk, dat hoort er gewoon bij .
Dus laat ik even deze twee felicitatie kaartjes zien ,ze zijn hetzelfde en toch weer anders ,heel makkelijk om te doen en de mensen zien ze graag.
Nou ik zeg jullie een goed uiteinden en een goed begin van het nieuwe jaar .
En tot volgend Jaar maar weer. 

         Groetjes  Rianne

15 opmerkingen:

  1. Dat zijn toch weer leuke kaartjes geworden.
    Hier waait en regent het inmiddels :(

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaartjes
    en ook een heel goed en creatief 2014

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes heb je gemaakt, Rianne..mooi stempels..
    wens je een hele fijne jaarwisseling, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Rianne, hier was het ook prima weer. Alleen Wim ging er van genieten. Had donderdag op en drempel gestapt en veel pijn in mijn hiel. Lekker thuis gebleven, geblogs, en gedwongen kaart gemaakt. Nieuwjaar.
    Fijne dagnen en goed begin 2014. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijke kaartjes voor tussendoor, ook wel iets voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, zulke eenvoudige kaartjes. Handig als je dat kunt.
    Jij ook een goed uiteinde en een fantastisch begin!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten en ook voor jullie een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel eenvoudig maar wel supermooi Rianne. Ik wens jou en allen die je lief zijn ook een hele fijne jaarwisseling toe en op naar een super 2014.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne, ik weet dat je al op één oor ligt, maar als je morgen wakker bent dan zie je toch nog mijn berichtje, je kaartjes zijn weer prachtig zo, mooie kleuren, eenvoudig, maar mooi .
    Fijne jaarwisseling en een goed 2014.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi weer deze 2 kaartjes...prachtig gestempeld...echte CASkaartjes..
    En ook bedankt voor je mooie kaart die ik zaterdag in de bus vond...super leuk is dat....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergat ik nog wat....
      Ook nog bedankt voor de lieve reacties op mijn kaartenblog afgelopen jaar...super leuk vind ik dat steeds.
      Ik wens je een hele goede jaarwisseling en een super goed, gezellig, gezond en toch vooral een creatief 2014 toe...
      liefs Rosina

      Verwijderen
  11. Mooie kaartjes Rian en een fijne jaarwisseling en de beste wenen voor 2014!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Rianne,

    Deze zijn wel speciaal!!

    Voor vanavond een fijn jaareinde en een super start voor een gezond en creatief 2014!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie afsluitingen voor 2013 Rianne.

    Wens je zoveel goeds als maar mogelijk voor 2014...tot volgend jaar, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker eenvoudig... Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne