Volgers

vrijdag 13 december 2013

schilderij gelukt

                                                                voorkant
                                                                achterkant

   Hoi Bloggers ,

Nou het is gelukt hoor ik kan ze laten zien ,een vriendin van me zij probeer ze te scannen met klep open, nou ik dat proberen en zie hier het resultaat .Het zijn er inmiddels twee geworden of toch niet .De eerste is op een houten dekseltje   van een wijnkistje gedaan daar eerst gesso overgedaan en toen met dylisions gesprayd en templates wat stempels .De bloemstengels is van touw bij Jan uit de schuur en de houten bloemen had ik een keer gekregen van mijn broer,wat tekst erop met de labeltang en klaar was het .Maar nu zat ik met de achterkant (want het is een staand schilderij ) die heb ik met distress inkt gedaan omdat ik verschillende technieken wilde doen, daar weer met templates op en stempels wat vlinders bloemen en vogeltjes een nerf blad en daarop een tekst van de natuur. Zo had ik een mooi geheel .
Ik ben blij dat ik dit aan jullie kan laten zien en ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden .
Ik hoor het graag . Veder wens ik jullie een fijne avond en tot kijk .
                     

              Groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. Is dat even goed gelukt. Ze zijn prachtig geworden,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi je schilderij Rianne een prachtig kleurrijk geheel is het geworden...
    GEWELDIG!!!!


    Groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    'Het is echt een kunstwerk, je schilderij ziet er aan de voor én achterkant prachtig uit, fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Rianne, wat een kunstwerkjes. Ze zijn heel erg mooi allebei. Mijn favorietje is toch de eerste met die explosie van prachtige kleuren.
    Mooi gedaan hoor!! En ik ben blij dat het scannen nu eindelijk gelukt is.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg goed gelukt Rianne, prachtig gemaakt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw,wat een beauty's van een schilderijen.Prachtige kleuren heb je erin verwerkt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig geworden Rianne, schitterende kleuren.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou rianne,
    ik vind het prachtig. Op de bovenaknt van een wijnkistje...en ga je dat nog weggeven of was het leeg? Is wel een leuk idee, want die kistjes zien er van zichzelf erg saai uit!
    Voor herhaling vatbaar!!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rianne, jeee het is super mooi.
    groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne