Volgers

woensdag 11 december 2013

gekregen

Hallo Bloggers,

Het wil echt niet lukken met het schilderij dus dan maar een kaart ,waar ook een verhaal aan zit .Mijn schoonzus en haar man waren naar America geweest waar hun zoon woont ,daar zijn ze  met schoondochter wisten shoppen om voor mij leuke stempels te kopen . Is dat niet gaaf !! Nou en dat hadden ze een tas vol met allerlei stempels, de een nog mooier dan de ander .Is dat verwennerij of niet . Eens hoop ik zelf nog eens naar Amerika te gaan dan kunnen we dat samen doen
Van dit kaartje zijn de stempels dus uit Amerika, zijn ze niet mooi . er komen er nog meer maar moet eerst mijn kerstkaarten afmaken .Maar deze had ik natuurlijk gauw geprobeerd en kon ik hem aan jullie laten zien
Nou ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.


                                        Groetjes Rianne
.

13 opmerkingen:

  1. hoi rianne
    wat ben je dan een mazzelbips dat iemand zulke prachtige stempels voor je meeneemt, want deze kaart met stempel ziet er prachtig uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super lief van je schoonzus om zulke mooie stempels mee te brengen...en zeker als je er nies vanaf weet....Deze kaart is in ieder geval geweldig mooi met prachtige stempels erop....Ik ben benieuwd naar de andere....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    WOW..dat is super om zomaar een stel prachtige stempels te krijgen, je kaartje ziet er prachtig uit..mooi combinatie van stempels..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend aardig van haar.
    En dit is een prachtige kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stempels en wat ben je lekker verwend!! We zien de mooie kaarten met de nieuwe stempels wel verschijnen.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verwennerij! supermooi zijn ze. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief dat ze zo ver weg aan je gedacht hebben Rianne...en hoe..de stempels komen prachtig tot hun recht op jouw kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf en lief dat je zus dat voor je gedaan heeft! Ik kan me indenken dat je je helemaal verwend voelde.
    Ik ben natuurlijk helemaal benieuwd wat voor mooie stempels je binnenkort aan ons laat zien op je blog!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig dat ze die stempels voor je hebben gekocht en hij is inderdaad supermooi, wat een prachtige kaart Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en een prachtige tekststempel.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave stempels! Heerlijk dat je weer met nieuwe aan de gang kunt en gelijk ook een mooie kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die stempels zijn geweldig, en wat super dat ze helemaal voor
    jou uit America komen !

    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne