Volgers

vrijdag 6 december 2013

kerst of niet

Hallo Bloggers,

Ik hoop dat jullie allemaal een leuke sinterklaas avond hadden of nog krijgen .Ik zelf doe niet aan sinterklaas
dat is voorbij en daar heb ik nog altijd moeilijk mee vond het altijd zo gezellig maar ja aan alles komt een eind zullen we maar denken .
Wat een wind hé gisteren is voor de sint dubbel gezellig zo op die daken ha ha ha .
Ik ben voor het laatst naar therapie geweest en voel me weer als herboren . Nu maar hopen op een goede toekomst met geen problemen meer maar dat weet je nooit.
Nu mijn kaartje , Ik kan dit kaartje voor kerst gebruiken of voor een ander festijn daarom heb ik er geen tekst op gezet kan altijd nog . De stempels zijn van stamping back van een hele mooie sheet.Ik ga vanmiddag met een vriendin de ander is op vakantie een schilderij maken en hoop dat het goed lukt.  Maar dat krijgen jullie met der tijd wel eens te zien.
Nou ik wens jullie een heel fijn weekend en tot kijk maar weer .
                                                       
                                             Groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. Natuurlijk is dit een Kerstkaart . De eerste roodborst is al in de tuin gesignaleerd, dus dat wordt stukjes brood stroooien. En havermou kopen. Daar zijn ze gek op.
    1 roodborst en iedere winter een pond havermout.
    Maar de duiven lusten het ook graag.
    Wat fijn Rianne, dat je je laatste therapie achter de rug hebt, dat gaat de goede kant op. Toch rustig aan doen he?
    Er zijn er veel meer net als wij die het jammer vinden, maar ja gedaan is gedaan. Dan geen sint vieren met elle grappen en grollen.
    Maar jammer blijft het he?
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Kerstkaart of winterkaart of..alles kan , ik vind de stempels heel mooi en de kleuren zijn super, fijne freubelmiddag, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart en fijn dat het goed met je gaat.Groetjes Joke en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tekst hoeft niet altijd op de voorkant, zo kun je een kaartje wat langer laten staan, of inlijsten.
    schilderen is een heerlijke rustgevende bezigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart en hij kan voor kerst, maar hoeft natuurlijk niet. Ik ben benieuwd naar je schilderij!! Fijn weekend!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi kaartje Rianne en slim dat je er verder niets op zet, dn kun je hem voor allerlei gelegenheden gebruiken.
    Ik vind het wel een winterkaart (maar dei moet nog beginnen, de winter...)
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne, jij ligt vast al op één oor, ik niet geen tijd om te slapen, ik moet mijn blogmaatjes die ik volg nog berichtjes sturen, nu ben ik bij jou en kom je even zeggen dat ik je kaart weer een plaatje vind, je kan hem zeker te weten voor kerstkaart door laten gaan.
    Prachtig gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooie kaart heb je weer gemaakt Rianne, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje heb je weer gemaakt Rianne leuke die combinatie van stempels....
    Hier was het ook druk druk....
    Vrijdag zelf aan de knutsel geweest om een vintagekaartje te maken
    Gisteren de kerstboom gezet, en hier en daar extra lichtje...heel gezellig is dat
    Vandaag naar intratuin geweest...MEGAdruk natuurlijk....maarja het mannetje wil ook wat dussss, maar wel heerlijk gegeten daar vanmiddag. en dan deze late namiddag de kerstverlichting buiten opgehangen....
    Wat een verhaal hé...

    groetjes Rosina


    En giteren de kerstboom gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart met prachtige kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige kaart, die vogel, super !
    Een fijne en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne