Volgers

woensdag 4 december 2013

weer een kerstkaart

Hallo Bloggers,


Nu weer eens een kerstkaartje ,ook een eenvoudig althans vind ik .Deze heb ik gestempeld met versamark
en daar embossing poeder op gestrooid toen met de heattool verhit en dit is het resultaat .
Ben natuurlijk benieuwd wat jullie er van vinden .
Ik wens jullie veder een fijne dag, ik ga lekker naar mijn zus wat wandelen en daarna nog wat freubelen.
                             

                                             Groetjes Rianne

9 opmerkingen:

  1. Een schitterende kerstkaart Rianne en zo leuk om te maken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wauw Rianne, wat is dit een beauty,al vind jij hem eenvoudig ik vind de kerstkaart schitterend.
    Neem je wel je plu mee als je gaat wandelen, hier in het westen regent het al.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan zoveel leuke dingen met embossing poeder,
    dit is een hele mooie kaart geworden !
    Gezellige week ☺
    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je kerstkaartje Rianne.... prachtig die witte embossingstempel op het blauwe papier....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    wat een mooie kaart. Misschien wel eenvoudig maar het effect is super!
    Mooi dat wit op donkerblauw!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg leuk ! wit op donker papier lukt altijd heel erg goed,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    Mooie kerstkaart en van deze snap ik wel hoe je het gemaakt hebt, leuk dat werken met Versamark en embossingpoeder, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Rianne. Hoe geweldig mooi met dat witte embossingpoeder!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstkaart.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne