Volgers

maandag 9 december 2013

zwart wit


Hallo Bloggers ,
Hier ben ik weer,had weer even tijd voor dat ik ga koken . Dit kaartje is een zwart wit en is voor de challenge van stamping back http://stampinbackchallenge.blogspot.nl/ waar je een zwart wit kaartje kunt posten en ik dacht laat ik eens meedoen .De streepjes op de  vlinder zijn echt wit maar het neemt de kleur van de stempel aan wat ik persoonlijk heel erg jammer vind maar heb verschillende vlinders geprobeerd en het bleef het zelfde ,dus toch maar gedaan kijk wel wat ze er van vinden.

Nu een vraag aan jullie hoe krijg ik een foto gedraaid op het blog .Ik krijg hem namelijk niet gedraaid en dat is moeilijk kijken voor jullie  Ik wilde jullie mijn schilderij laten zien maar ik krijg het niet 

goed op het blog,  dan is het moeilijk te laten zien jammer maar misschien weet iemand het  ben benieuwd    Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk .

Groetjes  Rianne 

19 opmerkingen:

  1. Wat prachtig zeg !
    Een fijne nieuwe week ☺
    Grtjs en liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog groter ?? Rianne, je kaart komt al enorm groot in beeld, dat mag van mij best, het is een prachtige kaart, jammer dat de lijntjes blauw overkomen,.succes met de challenge, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowiw wat mooi is die zeg ook al lijken de lijntjes blauw. Nog groter? Als je het bericht typt en de foto staat erbij. Dan kun je door te selecteren het formaat van de foto wijzigen. Is
    dat wat je bedoelt? Groeten Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. De vlinder is supermooi.
    En wat betreft de foto van je schilderij. Misschien moet je hem even opnieuw uploaden. ik hoor wel vaker dat de foto's er gedraaid opkomen. Ik heb het gelukkig nog nooit gehad.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit schitterend gemaakt Rianne, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Rianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou deze kaart is in ieder geval een juweeltje. Wat is ie prachtig geworden. Ben benieuwd naar je schilderij; ik heb ook wel eens gedraaide foto's en dan maak ik een kopie van de originele foto (rechtse muisknop) en meestal pakt hij de kopie wel goed. Misschien kun je dat eens proberen.
    Succes!! xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een prachtige kaart Rianne ...en mij stoort het niet dat de vlinder een beetje blauwe lijntjes heeft ....maar ik begrijp dat jij die wit wilde houden....
    Ik heb geen idee over je gedraaide foto....dat probleem heb ik nog niet gehad...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig ekaart, supergaaf de vlinder, springt er helemaal uit. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend gemaakt Rianne, de kleuren zijn zo mooi bij elkaar, ik zit nog op een roze wolk, heerlijk.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie zwart-wit kaart Rianne, de grijze tinten van de achtergrond zijn gewoon perfect , men zit net in een droomwereld, prachtig!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kaart met deze mooie vlinder erop.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een mooie, stijlvolle kaart ! geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige zwart wit bijdrage voor de Stampinback Challenge, dank je wel voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hoor! Lastig als het niet doet wat we willen, he?

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne