Volgers

vrijdag 27 december 2013

chocolade

Hallo Bloggers,

Ik weet niet of jullie je buikje vol gegeten hebben maar ik wel hoor . Wij zijn bij onze schoondochter geweest en die kan heel lekker koken en voor iemand als ik is dat heel fijn , ik geef namelijk helemaal niets om koken en het is raar maar dan komt er ook niets uit mijn handen . Maar ja zo heeft ieder zijn eigen ding.
Dit kaartje is met een stempel van een vriendin gemaakt en is van stamping back ,wat er op staat spreekt voor zich en kan zowel voor een mannenkaart als voor dames en dat is altijd makkelijk.
Ik wens jullie nog een fijne  vrije dag , voor de meeste toch.

                   Groetjes Rianne

9 opmerkingen:

  1. Haha gelukkig geef je wel meer om knutselen, want daar komen hele
    mooie dingen uit je handen, dit is ook weer heel mooi met de stempels !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Rianne, zoals je de stempels hebt gebruikt! Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Maar jullie eten toch wel elke dag ?? hihi..ik heb het geluk dat mijn man heel graag kookt, maar ik kook ook 4 dagen per week.. Je chocoladekaartje ziet er prachtig uit, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart ziet er leuk uit!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stempelkaart en ik vind chocolade ook erg lekker!! xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,

    Helaas was het voor mij een werkdag, dus geen tijd om te freubelen. Het is wel extra genieten van veel moois dat anderen maken. Ook jouw kaartje is weer een mooie. Er zou zo maar een stuk chocola achter kunnen zitten met misschien zelfs een kopje thee?

    Groetjes,
    DanIëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je schoondochter heeft het met koken en jij met frobelen. Hij is weer prachtig geworden je kaart Rianne, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne, ik heb mijn buik niet vol gegeten, ik voel me n.l niet zo tof, ook dat kan gebeuren hè, jij hebt wel weer een prachtige kaart gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ja, Rianne, als je dan maar wel van lekker eten houdt, toch? De en vond het heerlijk om te koken en de ander om het op te eten.
    Je kaartje is erg smaakvol ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne