Volgers

woensdag 20 november 2013

vlinders

Hallo Bloggers,

Gisteren heerlijk met de vriendinnen naar twee hobby winkel geweest natuurlijk weer te veel uitgegeven ,maar wel leuke dingen . Eerst naar stamping back in Gilze rijen en toen nog naar de Hobbyboerderij in Dongen daar kwamen we toch langs en ik had daar een cadeau bon van die ik nog van mijn verjaardag had .
Dus de vriendinnen mee nou daar zagen we genoeg ook bij stamping back en daar was Ballie (bernarda) van het blog we hebben daar nog wat les gehad, hoe leuk was dat, ook kregen we koffie en thee .Daar is zoveel te zien aan stempels en mooie kaarten en Ballie maar uitleggen want we hadden natuurlijk veel vragen.
Al bij al was het een leuke dag ,ik was s' avonds natuurlijk wel moe maar dat vergeet je snel na zo een leuke dag.
Nu dit kaartje dit is weer met ecoline gedaan daar heb ik allerlei rondjes gestempeld en de vlindertjes heb ik verhoogd op geplakt .Ik heb ze gekleurd met de stempelstiften .
Nu ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.                                          


                                                Groetjes      Rianne               
 

14 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Fijn om zo'n gezellige dag te hebben en ook nog wat te leren, je kaartje is leuk, mooie ondergrond en de vlinders vind ik prachtig..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk een dagje uit langs hobbywinkels, wij geven toch nie teveel uit neeeee hoor, we hebben dat nodig om onze kaart af te maken. Veel plezier met je nieuw gerief.
    Vind de kaart prachtig
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt hier weer een mooi kaartje getoverd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh wat enig; een dagje uit met vriendinnen en dan naar twee hobbywinkels. Heerlijk lijkt me dat. Wat zul je weer leuke dingen hebben gescoord; dus ik ben benieuwd. Deze vlinderkaart vind ik weer erg mooi geworden!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw schitterend Rianne, de vlinders zijn echte blikvangers op je kaart, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze stempels liggen ook bij mij in de la. Als ik deze kaart zie moet ik toch nodig eens gaan stempelen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was vrijdag bij Sb..toen was de koffie ook zo lekker en de sfeer zo fijn Rianne! Leuk dat jullie zo'n gezellige dag hadden. Mooie stempels op je kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig weer! Die kelruen en doe stempels....wat leuk dat je Ballie hebt gesproken. Die kon je vast heel veel uitleggen. Haar kaarten zijn echt super de suup!
    groetjes enne....ben je al in de SInterklaasmood?
    Je had zo'n grappig rijmpje als reactie....hihihihi....

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi is deze kaart en de vlinders komen er zo mooi eruit.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart en wat een leuke dag heb jij gehad.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk je kaartje weer Rianne...mooi die achtergrond...
    Fijn dat een leuke dag heb gehad met het hobbyshoppen met je vriendinnen...we zien wel weer mooie creaties verschijnen met de nieuwe aankopen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Rianne, mooi gestempeld, ook héél mooi met de vlinders.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gaaf en mooie vlinders !
    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kleurstelling, prachtige gedaan

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne