Volgers

woensdag 13 november 2013

trouwkaart

Hallo Bloggers,

Weer eens heel wat anders ,dit is een trouwkaart die voor mijn nichtje is die is namelijk vorige week getrouwd . Zij houd erg van paars en daarom heb ik de auto paars gemaakt en ook de geponste randjes .
De krans om de auto heb ik een keer in Duitsland gekocht en heb ik speciaal bewaart voor een trouwerij.
Ze vond hem heel mooi , en daar was ik weer blij mee want die gestempelde kaarten vind niet iedereen mooi en kon ik ook niet goed mijn ding in kwijt.Ik hoop dat jullie dit ook kunnen waarderen .
Veder wens ik jullie nog een fijne dag .

                                             Groetjes Rianne

18 opmerkingen:

  1. Mooie chique kaart en heel mooi gecombineerd dat witte met paars.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi rianne
    nou je kaart is echt een feest om naar te kijken zo mooi!!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die vind ik heel erg leuk geworden 1
    Gezellige (knutsel) avond nog ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie trouwkaart heb je er van gemaakt Rianne. Ik heb met dat autootje meestal mannenkaarten gemaakt, maar dit kan ook. Goed van je hoor. gr Leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    Wat een mooie trouwkaart, leuk het paarse autootje en de krans er om heen..heel anders en..toppie..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie trouwkaart in paars wit.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk nou , een prachtig trouwkaartje Rianne, dat is niet jou gebruikelijke stijl....maar ik vind hem heeeeel erg mooi...prachtig dat paarse autootje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In één woord schitterend Rianne.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne

    Dit is een beeldschoon kaartje in die zachte tint, echt WAUW.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige trouwkaart, dat pareltakje ligt bij mij ook nog in een doosje te wachten op een trouwerij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Rianne, wat combineert dat mooi met wit en paars!
    Zo leuk, die auto is echt een blikvanger en de krans erom heen uit Duistland is schitterend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jááá, helemaal leuk. Mooi zo het paars en het wit gecombineerd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stijlvol Rianne, kan heel goed zo. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel stijlvol is je kaart Rianne, wat leuk dat je ook rekening houdt met de voorkeuren van het bruidspaar, wit met paars ik ga het onthouden. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie chique kaart hoor Rianne, door het wit en paars te combineren en de prachtige embossing! Schitterend gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi gedaan Rianne, een prachtige trouwkaart. Het zal absoluut in de smaak vallen, zeker omdat je nichtje van paars houdt. Ik moet ook nog een trouwkaart maken die niet gestempeld is. Je hebt me mooie inspiratie gegeven, dankjewel!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne