Volgers

vrijdag 22 november 2013

Vogels

Hallo Bloggers,

Dit is een kaartje met een van de nieuwe stempels een van de zovelen ,hij kan dienen als kerst of verjaardag  . Ik had even tijd dus dacht ga proberen een foto te maken met de ipad en zie nog goed gelukt ook . Wij gaan vanmiddag weer lekker hobbyen met de vriendinnen kijken wat het nu weer wordt. Het is altijd afwachten . Och ja nu vergeet ik te zeggen dat de stempels van stamping back zijn en ook van mijn zus .leuk hé! .
Nou ik wens jullie een fijne dag en mocht ik morgen geen tijd hebben dan ook een prettig weekend.
Grt Rianne

12 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    De stempels zijn mooi en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt, veel plezier vanmiddag, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Rianne!!
    Jij ook een heel fijn weekend!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie vogel, leuke kaart !
    Een gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met de vogel op de kersttakjes, fijn weekend, en hopelijk heb je een gezellige kreatieve middag gehad. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart heb je gemaakt met die prachtige stempels Rianne...
    en ik ben benieuwd wat je vanmiddag weer voor moois hebt gemaakt met je vriendinnen...

    groetjes en een fijn weekend..
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer supermooi Rianne, een hele mooie kaart.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg, deze stempels! En ze zijn heel mooi ingekleurd.
    Handig zo'n zus.....;-)

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Rianne, wat een gave stempel is dit zeg, je hebt er een prachtige kaart van gemaakt, in het voorjaar kun je hem gebruiken met voorjaarskleurtjes, helemaal goed.
    Jij ook een fijn weekend.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er kan zoveel he met deze sheet vogelstempels van SB, Rianne...leuk kaartje geworden!.
    Die stencil zal vast wel weer in de winkel komen hoor! Misschien nog even geduld :-) (is moeilijk, ik weet het!)
    Goed weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super kaart met de SB stempels , heel mooi ingekleurd!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne