Volgers

zondag 15 september 2013

Iets anders.

Hallo Bloggers,
Hier was het vandaag toch redelijk weer maar nu niet meer want het regend nu ,maar met de avond is dat niet zo erg.
Jullie waren nieuwsgierig hoe ik met die kinderen gefreubeld heb .Nou dat zal ik vertellen het was natuurlijk heel leuk een beetje druk (zijn we niet meer gewent ) .Gerjanne  foto'sheb ik niet , maar we hebben een armbandje en een ketting gemaakt .Ze hadden keuze uit gewone kraaltjes of fantasie kralen  . Al bij al een leuke middag.

Nu mijn werkje ,dat  heb ik een tijdje geleden gemaakt , eerst heb ik acryl verf gebruikt daar heb ik op gestempeld allerlei heren in de wind en regen moet het voorstellen .als je het groter maakt kun je het beter zien .Een heel tafereel,en leuk om te doen.

Veder wens ik jullie een fijne avond en een fijne week die er nu aankomt.
Lieve Groetjes Rianne.

12 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    jamme rdt je geen foto's hebt, maar je beschrijving is ook leuk. Ik zie ze zo zitten met de kraaltjes, puntje van de tong tussen de lippen...Je zult het wel leuk gevonden hebben!
    Je werkstuk/creatie van vandaag is echt super zeg! Wat een leukerd! Knap gedaan, net moderne kunst...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Het lijkt net of ze op de bodem van een zee/meer lopen, die bellen/bubbels doen me aan water denken, heel erg leuk gedaan..en fijn dat het kralen rijgen zo goed is verlopen..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het feestje leuk was en goed is gegaan, ja ja dat is waarschijnlijk een hoop gekwebbel geweest met 10 van die meiden. Je kaart vind ik schitterend Rianne, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is er veel te zien op je kleurrijke pagina. Past goed bij het weer nu :-) En gelukkig is het een leuke middag geworden. Zal inderdaad wel druk zijn geweest.
    Bedankt voor je tip op mijn mixed media schilderijtje. Ik heb zelf ook vernis van Action en heel veel andere sprays etc. maar durf het niet rechtstreeks op mijn portretje, dus ga Samski en Gery's advies opvolgen en het eerst op een klein canvasje uitproberen. Fijne avond nog!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hoeft ons niet zo met de neus op de feiten te drukken, haha, ja zo ziet het er hier nu echt uit. Vind deze heel mooi geworden, ik zou hem inlijsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou dit is ook weer prachtig gemaakt zeg.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke creatie Rianne!! Mooi gemaakt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er zeker anders uit dan anders maar wel heel mooi gedaan Rianne! Leuk ook om te lezen dat je verjaardagsfeestje met de meisjes toch goed geslaagd is...en dan thuis weer lekker uitblazen, het houdt je jong!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er weer geweldig uit, mooie kleuren ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor. Het lijkt wel een beetje op een onderwaterwereld, komt denk ik door de kleuren en de 'bubbels'.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kleurrijke creatie, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne