Volgers

donderdag 5 september 2013

dame in het woud

Hallo Bloggers,

Wat een weertje he zo mag het van mij nog wel even doorgaan tot kerst bijvoorbeeld en dan even winter en dan weer dit weer oh wat zou dat heerlijk zijn.

Nu mijn kaartje je moet dit voorstellen als een dame die danst in het woud .De stempel is van stamping back De achtergrond stempel is ook van stamping back.Ik heb het een beetje in een kleur gehouden is weer eens wat anders.

Ik hoop dat jullie deze ook mooi vinden maar dat zie ik van zelf.
lieve groetjes Rianne

13 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Rianne! Ik vind de stempels en het danseresje mooi gecombineerd en de kleur is prima!! xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    WOW.. zeg super, wat een mooie kleuren en de achtergrond past zó mooi bij de dame, echt heel MOOI..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Rianne, mooi gemaakt, prachtige stempel, een plaatje om te zien.Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een favoriete stempel van me Rianne, leuk zoals je deze stempel verwerkt hebt op je mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi die dansende dame prachtig van kleur zo met die mooie achtergrond....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi. Die dame zo kleur gebruik vind ik ook mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewlfig hoe je datgedaan hebt . Daar kan ik niet aantippen. Groetjes Nelleke t4

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart voor een mooie danseres!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart leuk met die danseres..
    Het kaartje hieronder is ook erg mooi gemaakt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart is dit, leuk zo lekker dansen, ik word er
    vrolijk van ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rianne,

    Wat een mooie kaart je krijgt gewoon zin om mee te dansen hahahaha.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi deze monochrome kaart! De stempels, maar ook de kleurkeuze vind ik bijzonder! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne