Volgers

donderdag 12 september 2013

bloem

Hallo Bloggers,
Ik heb hier een kaartje met een stempel van een vriendin ,ik wilde hem eens anders maken en geen achtergrondjes maar dat is voor mij veel moeilijker een achtergrond is zo gemaakt ook wat de kleuren betreft ,maar hier had ik wat moeite mee en nu zie ik ook nog dat ik een streepje te dik gemaakt heb. veder wijst de kaart zich zelf uit .

Kreeg ik vandaag toch nog post voor mijn verjaardag, hoe leuk was dat .Een hele mooie kaart van Maria Bellekens wat een verrassing was dat en wat voor een mooie kaart.
Is hij niet mooi daar moet je maar op komen.
nou ik wens jullie veel plezier en tot kijk.
groetjes Rianne

15 opmerkingen:

  1. Wauw wat een schitterende kaart
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De lelie stempel is er zo één die je zo vaak ziet en toch doet iedereen het anders. Dit is ook een geslaagde variant.

    Leuk toch zo'n verrassing! En nog mooi ook.

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee, deze is gaaf zeg! Weer heel anders dan ik tot nu toe gezien heb.
    Ook je gekregen verjaardagskaart is een toppertje
    Leuk he als er verrassingspost komt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Deze is ook weer prachtig, mooie stempel(s) en je verjaardagskaart is ook heel leuk..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja lastig he als het anders uitvalt dan je hoopte. Ik vind de stempel wel heel mooi ingekleurd, en het is toch handwerk wat we maken? Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is goed gelukt hoor. Dat er af en toe eens een foutje in zit is helemaal geen ramp hoor. Net wat Nelleke al zegt, " het is wel handwerk hé".

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die kaart is je toch goed gelukt hoor, is een mooie
    stempel ☺

    Een gezellige (knutsel)week nog ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk je kaartje Rianne...mooie stempel van die lelie...en je mag zien hé dat het handwerk is....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooo Rianne, deze kaart is ook weer prachtig, je moet niet zo kritisch zijn op je zelf,je doet het hartstikke goed, het is altijd héél gezellig om hier langs te komen en je mooie kaarten te bewonderen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaart heel erg mooi en ook nog een mooie kaart gekregen.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel erg geslaagde kaartjes hoor ! gekregen en gemaakt, leuk
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk kaartje met een mooie stempel
    en je verjaardags kaart is ook leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, deze stijl is heel anders dan wat ik de laatste tijd op je blog zag. Ik vind de stempel met achtergrond heel erg mooi ingekleurd hoor!! Fijn weekend!
    xxx Marianne
    PS Mooie kaart heb je gekregen van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die bloem komt zo echt mooi tot zijn recht!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne