Volgers

woensdag 4 september 2013

asjemenou

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer met een kaartje en wel voor een challenge is niet van men gewoonte tegenwoordig maar hier wilde ik graag aan meedoen ,eens kijken tegen al die grootten wat ik waart ben .
Dit kaartje moest gemaskerd worden in het midden met een tekst .nou ik dacht dat dit goed gelukt was.
Ik heb er ook nog een strikje om gedaan anders is het zo kaal er zijn er bij jullie die dat niet zo leuk vinden.ha ha ha .Niet dat het erg is hoor dat jullie dat zeggen daar ben ik alleen maar blij om .
Nou veel plezier met het kijken en tot morgen.
Groet Rianne
met deze challenge wil ik meedingen.
http://stampinbackchallenge.blogspot.nl/

17 opmerkingen:

  1. Dank je wel Rianne voor het meedoen aan onze challenge met je prachtige kaart.
    Natuurlijk kun jij je meten met alle andere deelnemers !
    Het gaat erom dat we allemaal plezier hebben in het spelen met stempels. Grote en kleine stempelaars bestaan niet hoor, iedereen mag er zijn, jij ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart, Rianne,mooie kleuren, leuke stempeltjes en een prachtige (gemaskerde) tekst..TOP..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wou net zeggen, daar is niets mis mee met die kaart. Ik zie juist dat sinds het begin dat ik je volg je je gegroeid bent hierin. Dat is zo leuk aan het bloggen, jezelf uitdagen en dingen proberen. Groetjes, Nelleke
    Ps: en gewoon lekker doen wat jij leuk vindt.....!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik vind het een hele mooie kaart geworden, je maakt
    tenslotte toch de dingen die je zelf leuk vindt hoor,
    deze kan er prima mee door, en ik vind het strikje wel
    heel erg leuk ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart is deze mooie kleur blauw.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een mooie kaart, eenvoudig is moeilijker als je denkt. Hij is goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart! Ik vind het strikje juist wel leuk erbij.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is een heel mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig vind ik deze kaart!! Je hebt het heel mooi gestempeld en het strikje in dezelfde kleurtinten maakt het helemaal af. Succes met de challenge!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi gedaan Rianne, prachtig!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tekst! Enne mooie kaart! Doet toch helemaal niet onder voor de rest? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne