Volgers

zaterdag 1 december 2012

oh Denneboom 2

Hallo bloggertjes Daar ben ik weer, wat een week zeg,drie sterf gevallen een feest van de zaak waar ik gewerkt heb, die bestonden 75 jaar en nog een uitvoering van de franse les en dan maar zeggen dat we niets meemaken .nou die laatste twee waren leuk maar die begrafenissen zijn minder natuurlijk .nu over mijn kaartje die kerstboompjes hadden jullie al eens gezien .ik heb ze nu in rood gestempeld en met rode embosingpoeder bewerkt.daar onder een stukje rood papier en daaronder weer een strik.dit is het resultaat .Ik wens jullie een fijn weekend . groetjes Rianne

6 opmerkingen:

  1. Jeetje mina dat is me inderdaad nog eens een week Rianne, pfff. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt. En wat dat liquid applique betreft is heel simpel hoor, je kan dat in de hobbywinkel kopen dat is een tubetje en heet liquid applique dat breng je een beetje rommelig aan waar je het wilt hebben, kan je ook nog glitter overheen strooien en dan ga je met je fohn of zo'n speciale (ben even de naam vergeten) headfohn er overheen en dan zie je het helemaal omhoog bubbelen en dat geeft dat geweldige effect, ook heel leuk om sneeuw te maken. Ik vind het superspul.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je veel meegemaakt de afgelopen week! Ik vind je kaart prachtig. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Rianne , jij hebt inderdaad een heftige week achter de rug zeg, wat een trieste berichten, maar je weet het hè achter de wolken schijnt altijd de zon.
    Wat je kaart betreft hij is weer schattig, enne Anita bedoeld een heattool. Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he, die heb ik ook nog ergens liggen... misschien nog eens opgraven. mooi kaartje
    jammer van je nare gebeurtenissen, veel sterkte
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne