Volgers

maandag 17 december 2012

hollands straatbeeld

Hallo bloggertjes allereerst wil ik wat recht zetten .Ik had gewonnen zij ik maar ik vergat bij te vermelden waaren dat is natuurlijk niet goed ,dus alsnog hier komthet een waardebon van €20.00 bij http://stampinstudiodiana.blogspot.nl/Ik moet hem daar besteden maar dat is geen probleem want ze hebben daar heel mooie stempels .zo dan weten jullie het.Ik wil ook nog even rechtzetten dan de challenge van gisteren niet goed was had niet goed opgelet .Nu dit kaartje de huisjes heb ik geleend van mijn stempelvriendin. lief hé.het fietsje hebben jullie al meer gezien die heb ik gestempeld met versamark en daarna met embosingpoeder bewerkt ingekleurd met distress Ik hoop dat jullie nu weer een beetje bij zijn . groetjes en tot morgen. Rianne

12 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje, geweldig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de fietsjes blijven het goed doen. ik ben ook bezig op mijn vakantie adres, heb ook de fietsjes weer gebruikt.
    leuke prijs die je gewonnen hebt, een cadeaubon is altijd leuk.
    Je kaart is er echt weer een om te winnen

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rianne wat mooi die fietsen en die huisjes erachter. Het is een mooi geheel geworden.
    Mooie prijs heb je gewonnen zeg, daar weet je vast wel raad mee.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    We zijn weer helemaal op de hoogte..mooi de huisjes en de fietsjes...echt zó typisch Hollands, weer een leuke kaart...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje heb je weer gemaakt Rianne ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, gefeliciteerd met je mooie prijs.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo Rianne een prijs van €20 is niet misselijk, daar kun je zeker een mooie stempel van kopen, ik ben benieuwd wat het gaat worden, ik hou je blog wel in de gaten hoor!Deze kaart is ook schattig , die fietsjes enig, wat ook zo leuk is zijn de kleine bloemetjes in de fietsmandjes , ik vind het een prachtig kaartje.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze mag r ook weer zijn Rianne.
    En veel plezier met je prijs.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart en wat leuk zeg die stempel van die huisjes.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje en wat een grappige huisjes
    gefeliciteerd met je prijs en daar kun je zeker wat moois voor kopen
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je prijs Rianne! Dat is heerlijk genieten. Het kaartje is ontzettend leuk, ik hou hier wel van! Heel erg leuk die huisjes met de fietsjes ervoor. TOP!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne