Volgers

dinsdag 18 december 2012

taartjesverkoopster

Hallo lieve Bloggertjes, daar ben ik weer, wel een beetje vroeg maar ik heb vanavond nog wat anders te doen.hier wil ik graag meedoen met verschillende challenge je moest paperpiecing gebruiken, nou zeggen jullie misschien, wat is dat, maar dat is eenvoudig gezegd. je moet je stempel ook nog een keertje op scrap papier stempelen en dan hier en daar plakken op de originelen stempel als je het weet heel eenvoudig nu de juffrouw heeft een mooie jurk aan en de gebakjes zijn ook gepaperpiecingd weet niet of ik dit goed schrijf .heel eenvoudig maar wel leuk om te doen. MCSC paperpiecing, cas sweet, ik hoop dat jullie weer massaal reageren altijd leuk en lees de berichtjes graag. fijne avond en tot morgen. Rianne

20 opmerkingen:

  1. goed gedaan Rianne, ook de taartjes zien er feestelijk uit.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Leuk dat paperpiecing...en de dame is weer mooi ingekleurd..weer heel mooi...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Rianne, respect hoor dat je zo snel alweer met een nieuwe poging komt. Blij om te zien dat deze helemaal goed is, mooi geworden! Leuk dat je meedoet bij MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je kaartje weer mooi geworden Rianne, hij is prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmn lekker taartjes of zijn het cupcakes.
    In ieder geval is je kaartje heel mooi geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan! Wat een gave stempel van de dame! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het weer een schat van een kaart rianne, leuk is dat paperpiecing het geeft een heel leuk effect.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Rianne.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een prachtige kaart!
    Knap hoor!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card! Love your paper piecing and the cakes look very sweet! Thanks so much for playing along at ATCAS! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, Rianne. En je vorige kaart met de fietsen schept wel echt een duidelijk beeld van Nederland moet ik zeggen.
    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwie wat een prachtige kaart. Leuk dat meedoet bij MCSC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je een nieuwe poging hebt gedaan voor MCSC. En wat is je kaart fantastisch geworden! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart Rianne! Om van te smullen! En dat is gelijk een hoop paperpiecen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a great image - love your colourful little cupcakes. Thanks so much for joining the challenge fun at ATCAS this fortnight.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is erg leuk geworden. Maar eh mag ik aannemen dat dit een kerstkaart is? Want dat is namenlijk wel de voorwaarde voor de challenge van MCSC een paperpieced kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi gedaan Rianne! Geeft die stempel net even iets extra's! Bedankt voor je deelname aan MCSC.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is je gelukt!! En hij is echt heel leuk geworden!
    Bedankt voor het meedoen bij MCSC!
    groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een goede tweede poging ! Bedankt voor het meedoen met MCSC !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Rianne, I love your card! The images are great and the paper piecing looks fab. Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne