Volgers

zaterdag 15 december 2012

jongenskaart

Hallo Bloggers , daar ben ik weer. allereerst wil ik degene die mij een kerstkaartje hebben gestuurd daarvoor bedanken ,was echt een verrassing .Ik ben maar weer eens aan het opruimen geslagen. Ik wilde de kerstspullentjes gaan opruimen maar kwam er achter dat dat toch te vroeg is ,je hebt toch nog iedere keer weer wat nodig.dus toch nog maar niet .ik ga over tot de orde van de dag en wel met dit kaartje, wat ik ga plaatsen. ik wil hier graag meedoen met hobbyshop Favoriet daar moest je een jongens of herenkaart maken en zoals jullie zien heb ik een jongenskaart gemaakt.het snoesjes jongentje heb ik ingekleurd met derwent en is een echte dierenvriend athans dat heb ik er van gemaakt met ratje en hond en poes .ik hoop dat jullie hem leuk vinden .groetjes en een fijn weekend. Rianne

12 opmerkingen:

  1. Da's een lief jongenskaartje Rianne! Wat betreft je vraag over de hollandse huisjes: die heb ik een jaar of 3 geleden bij de Kruidvat gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hij is leuk. ook een leuke sketch, ben er ook mee bezig.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schatje, supermooi papier heb je ook gebruikt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt..mooi afdrukje en je hebt er een mooi geheel van gemaakt..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is een heel leuk kaartje Rianne, blijf maar lekker door freubelen.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje ! heel leuk kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt,
    Leuk dat je mee doet aan de wedstrijd van de Hobbyshop favoriet.
    Groetjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig jongenskaartje heb je gemaakt Rianne, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lief kaartje, zeker met de beestenboel.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke jongens kaart en mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne