Volgers

zaterdag 8 december 2012

pauze

Hallo Bloggertjes Hier ben ik weer na de kerstboom geplaatst te hebben en hier en daar versiert te hebben ben ik toch maar weer achter mijn pc gekropen om een kaartje te plaatsen mijn kerstkaartjes zijn op vandaar dit kaartje de malletjes zijn van joycraft papier van de action is voor iemand die heel erg van koffie houd. nu wil ik jullie nog even mededelen dat ekef een candy bezig is een heel mooie zelfs ga er eens kijken je kunt op de zijbalk op de batch klikken dan kom je er zo. veder wens ik jullie een fijne avond en tot morgen . Rianne

7 opmerkingen:

  1. Neem nog een bakkie. Mooi Rianne, is weer eens wat anders.
    Ook leuk dat je oranje hebt gebruikt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb de rest van je kaarten ook even bekeken, de kerstboom is ook een goed idee, en de koffiekaart van vandaag nodigt uit tot meer.
    groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Rianne, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een koffiekaart, super. Ik was nooit op het idee gekomen.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook weer een prachtige kaart! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt Rianne, wat lees ik nu zijn je kerstkaarten op, moet je dan geen nieuwe meer maken?
    Morgen gaat Cindy mij helpen met de kerstboom optuigen, ik heb er zo,n hekel aan. Maar als je eters krijgt met de kerst moet het er ook gezellig uit zien toch?
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met die mallen van joy.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne