Volgers

donderdag 20 december 2012

opkikkertje

Hallo bloggertjes bedankt voor al die leuke reacties die ik van jullie mag ontvangen. Ben daar zo blij mee ,ik lees ze met plezier .nu dit kaartje ,het is een beterschap kaartje de ondergrond heb ik weer in een nacht gemaakt kon weer maar eens niet slapen . ik ben uit bed gegaan en ben wisten spelen met inkt ,ik had wat inkt in een flesje gedaan en de druppels op het papier laten vallen en gewoon aan de lucht laten drogen ,ik vond het wel een leuk effect .toen ik morgens ging kijken was het resultaat echt geweldig ik heb er een opkikkertje van gemaakt paste goed bij elkaar.ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als die andere kaarten ben benieuwd. groetjes en tot ziens. Rianne

10 opmerkingen:

  1. En of je kaart mooi is Rianne, je kaart is geweldig, mooi gemaakt, dus jij spookt s,nachts ook? Dan komen er wel mooie ideeën bij je op.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een plaatje! Prachtig gedaan! Als ik de kaart zou krijgen zou ik me gelijk stukken beter voelen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem schitterend Rianne, wat heb je dat top gedaan, volgens mij heb jij de meeste inspiratie als je in de nacht wakker wordt hahaha. Hij is echt super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een MOOI opkikkerkaartje Rianne, waar een zieke ZEKER van zal opkikkeren.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk kaartje, wat een druppel inkt al niet kan doen.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,

    Wat een nachtelijk spooktocht al niet oplevert..weer heel mooi gedaan...en leuk met dat kikkertje....

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Rianne, en dat nachts......Niet al te veel gaan spoken nachts hoor.
    Al is je kaart heel erg leuk geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jouw slapeloze nachten leiden wel tot mooie resultaten. jammer dat je je nachtrust niet benut hoor ! bedankt om zoveel moeite te doen om te reageren bij mij, sorry dat het zo moeilijk is voor je, maar ik kan er zelf echt niets meer aan veranderen.... je mag me ook altijd mailen hoor ! :)
    een leuk kaartje en verzorg jezelf maar goed, dat je niet te moe wordt !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne