Volgers

zondag 16 december 2012

Gefeliciteerd

Hallo Bloggertjes Ik hoop dat jullie een leuke Zondag hebben gehad .Nu ik wel hoor ,ben bij alletwee mijn kinderen geweest en kleinkinderen natuurlijk en het was super gezellig. Toen we thuis waren hebben we gegeten en daarna op het blog en wat zag ik tot mijn verbazing dat ik weer gewonnen had wat is dat toch leuk.Dus jullie begrijpen mijn dag kan niet meer stuk.Maar nu het kaartje dit heb ik met versamark gestempeld en daarna met poeder bewerkt de stempel is van hero arts en heel mooi ik wilde hier weer meedoen met MCSC althans ik hoop dat ik het goed begrepen heb wat ze bedoelen ben afgegaan op de andere kaartjes . Nou jullie horen het nog van mij als het goed is . groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Rianne, ik weet alleen niet waar je hebt gewonnen.
    Ik heb vandaag de flessen gehaald samen met Cindy, ik moet gewoon hulp hebben met sjouwen, dat lukt gewoon niet, ik heb zelfs een slijmbeurs ontsteking in mijn heup, dat is wel pijnlijk hoor, maar ik heb medicijnen gekregen van de dokter, je denkt altijd dat het na 1 pilletje over is, dus niet, nog even geduld.
    Dit kaartje wat je hebt gemaakt is ook weer prachtig zeg, het lijkt wel kant zo mooi.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje. En proficiat dat je weer gewonnen hebt.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moooooi! Wat een gave stempel heb je gebruikt. Gefeliciteerd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Ik zie alleen niet waar je aan paperpiecen hebt gedaan. We bedoelen de techniek waarvan je hier een tutorial kan zien: http://micassucas.blogspot.be/2012/11/tutorial-paper-piecen.html
    Hopelijk zien we je snel weer terug bij MCSC voor deze challenge!
    Liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt Rianne en gefeliciteerd maar weer ook al weet ik niet waar je gewonnen hebt. Super voor je meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje en van harte gefeliciteerd hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stempel Rianne, heel mooi gedaan!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne, allereerst dit is echt een hele mooie kaart maar ja helaas maar voldoet hij niet aan onze challenge van deze maand want de bedoeling is om je stempel afdruk te paperpiecen. Mieke heeft al een link geplaatst in haar reactie. Hopelijk ontmoedigt dit je niet om een nieuwe kaart te maken, want als ik deze prachtige kaart zie dan zal er vast ook een hele mooie paperpieced kaart uit je handen rollen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne, supermooie kaart! Wat vervelend dat we nu moeten zien dat je de opdracht niet goed begrepen hebt. Ik ben het met Sientje eens; ook ik hoop dat je nog een nieuwe creatie kunt en wilt maken, want dit idee belooft al een goeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart!! Maar helaas inderdaad niet volgens de regels van de challenge.. Doe je alsnog mee??

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne