Volgers

zondag 23 december 2012

distelbloem

Hallo Lieve Bloggertjes .Wat een weertje hè, tenminste bij ons.lekker weer om te knutselen en dat heb ik dan ook gedaan .Ik begin met een simpel kaartje wat ik net afgemaakt heb .Hier was ik een tijdje geleden al aan begonnen maar ben er zelf niet zo tevreden over. Ik hoor het wel van jullie ,Het is met versamark gestempeld en de distel met een witte stift ingekleurd .De tekst stempel had ik ook met versamark gestempeld en met poeder bewerkt maar vind dit te dik of te hard.nou ik hoor het wel .voor de gene die ik niet meer hoor. heel fijne feestdagen maak er wat moois van. groetjes Rianne

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig geworden hoor Rianne, niets mis mee. Voor jou en allen die je lief zijn ook hele fijne feestdagen en geniet ervan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind het prachtig hoor, wat geeft dat een leuk effect, versamarke met witte accenten. En als je die tekststempels te overheersend vind maak je die toch overnieuw en plak je het verhoogd over de oude heen. Bijv van hetzelfde papier als je dat nog hebt. ,maar ik vind dat het best wel kan.
    Groetjes, Nelleke j

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne, het is inderdaad heerlijk knutselweer, lekker genieten! Nou, je mag wel trots zijn op je kaartje hoor, als ik jou was zou ik dit tevreden zijn. Ik vind 'm heel erg mooi en stijlvol, dus: goedgekeurd!!!
    Fijne feestdagen, geniet ervan!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk kaartje!!
    Fijne feestdagen!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne